Visning af liste i IE6.0
Fra : S@ndman

Dato : 01-07-02 12:28

Hejsa,

Hvordan kan man komme til at se mere end 50...???

Jimmy

Fra : Anders Lund

Dato : 01-07-02 21:16

S@ndman wrote:
> Hvordan kan man komme til at se mere end 50...???

50 hvad?

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-02 21:21

Mon, 1 Jul 2002 13:27:50 +0200, skrev "S@ndman"
<sandman@ofir.dk>:

>Hvordan kan man komme til at se mere end 50...?

Der er et eller andet, jeg ikke kender, hvilke lister drejer det
sig om?
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : S@ndman

Dato : 02-07-02 07:07

> Der er et eller andet, jeg ikke kender, hvilke lister drejer det
> sig om?
> --
Hvis man eks. er inde på et site, hvor de har en drop-down menu. Der kan IE
kun tage 50 stk., selvom jeg ved der er flere....

Jimmy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-02 08:56

Tue, 2 Jul 2002 08:07:24 +0200, skrev "S@ndman"
<sandman@ofir.dk>:

>Hvis man eks. er inde på et site, hvor de har en drop-down menu. Der kan IE
>kun tage 50 stk., selvom jeg ved der er flere....

Er det sådan en, du tænker på?
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/droptarget.htm>

Her kan jeg fint se alle 108 links.

Ellers kom med en uri til en side med problemet.

og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : S@ndman

Dato : 02-07-02 10:18

> Er det sådan en, du tænker på?
> <http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/droptarget.htm>
>
> Her kan jeg fint se alle 108 links.

Nemlig....jeg er ved at undersøge med vores web-leverandør om de har lavet
en begrænsning....

Er det muligt at gøre det...???

Jimmy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-02 10:59

Tue, 2 Jul 2002 11:17:41 +0200, skrev "S@ndman"
<sandman@ofir.dk>:

>Er det muligt at gøre det...?

Ikke mig bekendt.
og skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Fra : Anders Lund

Dato : 02-07-02 20:38

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Er det sådan en, du tænker på?