Unlock af nokia 3330
Fra : Dennis Vinther

Dato : 01-07-02 10:14

Hejsa...

Jeg, og et par af mine venner, har købt nogle billige nokia 3330 tlf (4 stk
i alt). Disse var simlåst og da vi gerne vil bruge vores 'gamle' operatører
skal de låses op.

Jeg vil gerne selv gøre det da det må være det billigste (har set et kabel
her http://www.super-cover.com Vare nr. DT3310 - men er det det rigtige at
bruge?)

Spørgsmålet er bare om det er for usikkert at gøre det selv? Jeg ved at der
er en risiko, men hvis man er forsigtig sååå... eller hvad?

Hvilket program skal bruges, og hvor finder jeg det? Der må gerne være en
vejledning til det ;)

Mvh
Dennis

--
Aalborg
Erstat NOSPAM med dk i min e-mail

Fra : Ole Olsen

Dato : 01-07-02 11:15

det kan du godt bruge...

Fra : Dennis Vinther

Dato : 02-07-02 05:25

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> wrote in

> det kan du godt bruge...

Kablet?

Hvilket program skal/kan jeg bruge til at låse en nokia 3330 op?

På forhånd tak
Dennis