Skift udstødning så der kommer lidt fart
Fra : Chilidog

Dato : 01-07-02 03:03

Hej med jer
Jeg har lige nogle spørgsmål som jeg håber at i kan/gider at besvare.
Jeg vil gerne have at min Dr. Big kommer til at køre lidt hurtigere.
Den køre 40 km/t og der er ikke pillet ved den så den køre hurtigere.
Jeg er ikke en HAJ til at pille ved en scooter/knallert så jeg tænkte at
hvis jeg bare køber en udstødning fra Dr. Big´ens storebror som hedder
T-REX som køre 45 km/t og der er ikke noget blindrør på så vil min Dr.
Big komme til at køre lidt hurtigere. Jeg ved godt at man bare kan
fjerne blindrøret på min udstødning, men det kan jeg ikke finde ud af.

Kan det lade sig gøre og hvor hurtigt vil den komme til at køre ?

Hvis jeg bliver stoppet af politiet så bliver min udstødning taget og
jeg får en bøde det er sandt eller hvad ?, men det er da ikke en tundel
den er da original og den sidder normalt på på en anden scooter som er
lovlig så må jeg da godt beholde min udstødning eller hvad ?

Jeg mener at man kan få bøden lavet mindre hvis man er under uddannelse.
Hvor stor er bøden hvis man går i folkeskole eller hvis man er under
uddannelse ?

Har i nogle gode råd som jeg kan bruge mod politiet hvis jeg bliver
stoppet og de vil have min udstødning og de vil have at den skal på
værksted for tjek.

Hvad koster tjekket ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Frowner

Dato : 03-07-02 13:22

> Kan det lade sig gøre og hvor hurtigt vil den komme til at køre ?

Hvis du køber en udstødning til t-rex og sætter på vil den nok køre ca. 45,
men det er noget lort, jeg ved ikke hvad den koster måske 500, og det kan
ikke betale sig, hvis du tager hænd til din scooter forhandler vil han nok
pille ringen ud for 200-400 kr. det har motoren også bedre af, så vil den
nok køre 50!!!

> Hvis jeg bliver stoppet af politiet så bliver min udstødning taget og
> jeg får en bøde det er sandt eller hvad

Du får taget din udstødning hvis du er uheldig, for den er ulovlig! Men man
kan på den originale udstødning lukke blind røret og sætte det på igen så
det ikke kan ses, politiet må ikke skære din udstødning op for at se hvordan
den ser ud indeni....

> Hvor stor er bøden hvis man går i folkeskole eller hvis man er under
> uddannelse ?

så er det 300 i stedet for 500

> Har i nogle gode råd som jeg kan bruge mod politiet hvis jeg bliver
> stoppet og de vil have min udstødning og de vil have at den skal på
> værksted for tjek.

Tæsk dem med dit beste alu-bat.... Eller slå en prut i hovedet på dig
selv...