Mounte ntfs i redhat 7.3 :-)
Fra : Niftas Gastip

Dato : 30-06-02 23:45

Hej Group

Jeg kan se Jeg ikke er den eneste der har problemmer med NTFS
Mit problem:
Jeg skal bruge nt og qnx filesystem support, I kernen
For at kunne mounte, så langt så godt...
I LinuxKerneInstillinger er det hele fint, men når jeg har valgt
NTFS+QNXFS support, og trykker OK så siger linus
"du skal nu køre - make bzimage, make bzDisk, make install"
Men hvor (cd), hvor skal jeg ex. Disse make kommandoer
Jeg har prøvet I /usr/src/linux*
Og for bare en dum besked
"make: *** No rule to make target ´bzimage´. Stop"
Jeg har kun prøvet at oversette med GUI kompilatore, under AmigaOS
så... make my day

Hvad gør en klog, og hvad gør jeg :)

Hilsen Lasse

Fra : Steen Suder

Dato : 01-07-02 03:06

Niftas Gastip wrote:

> "make: *** No rule to make target ´bzimage´. Stop"

make bzImage

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>