Offline installation af beskyttelsesopdate~
Fra : Steffen

Dato : 30-06-02 18:21

Jeg har købt Norton Internet Security 4.0, for nogle måneder siden. I sidste
uge gik computeren ned, og så blev jeg nødt til (efter at have
geninstalleret Internet Security) atter at køre Live Update for at downloade
ca. 17 mb. Hvis man kan hente opdateringerne til offline installation, kan
man fordel brænde dem på en CD, jeg har bare ikke kunnet finde noget sted på
Symantecs sider, hvor man kan det.
Steffen

Fra : Gevaldi

Dato : 01-07-02 07:56

Steffen skrev:

> [...]
> installation, kan man fordel brænde dem på en CD, jeg har bare ikke
> kunnet finde noget sted på Symantecs sider, hvor man kan det.

Du kunne jo bruge Norton Ghost til at lave
et image af din hd, så har du alle indstillinger
og alle updates....Og så tar' det kun 10 min.
at genskabe hele tjavsen.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Steffen

Dato : 01-07-02 10:28

Jeg synes ikke, jeg har råd til at købe Noton Ghost, så derfor ville jeg
høre, om det ER muligt at hente opdateringer til senere offline
installation.
Steffen