Brugt Yamaha BWS ?.
Fra : lark

Dato : 30-06-02 08:00

Jeg har fået tilbudt en brugt Yamaha BWS NG.

Jeg har ikke megen erfaring med dette mærke, så jeg vil gerne have nogle
tips , og andres erfaringer med denne model.

Det kunne være rart at høre om de gode egenskaber, men ikke mindst
svaghederne jeg skal holde øje med inden køb.
Den er af årgang 97 og har kørt ca 8000 km.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-07-02 02:15

"lark" <lark.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svaghederne jeg skal holde øje med inden køb.
> Den er af årgang 97 og har kørt ca 8000 km.

En BWS er en udmærket scooter.

Hvis man er over 190 høj, kan der måske blive lidt problemer ved længere
ture.

Den deler motor med Yamaha Slider og Yamaha Spy.

Hvad skal du give for den ?

Mads

Fra : lark

Dato : 07-08-02 08:27

"Mads Jensen" skrev d. 04-07-02 02:15 dette indlæg :
> [...]
længere
> ture.
>
> Den deler motor med Yamaha Slider og Yamaha Spy.

Han har forlangt 6000 for den.
Har prøvekørt den.
Chokeren er svær at dosere, og det er som om den "glider" i optrækket ,
lidt rykagtig, altså ikke trækker jævnt når jeg giver fuld gas.

Det er som om jeg kan høre en lyd der minder om stempelringene fra en
puch maxi.
Da jeg prøvekørte den tankede jeg helt op , men måleren viste derefter
kun halv tank.

Har du et bud på dette ?.
Skal jeg købe den ?

http://www.kandu.dk/