sv: parketgulv over planker
Fra : Hulubulu

Dato : 12-02-01 22:40

UPS...jeg kom vist til at sende den privat først...måske til Anders...sorry

prøver igen:

Jeg har lagt fyrgulv, parket og laminat på gamle brædder der ligner dine.
Det er fuld ud lykkedes. Der er intet der knirker eller hopper eller
lignende. Husk dampspærre-underlag, det virker for mig som om det på en
eller anden måde udligner hopperiet i de 3 mm skumgummi der er på.
Held og lykke

Annette