Kender i det?
Fra : jan jensen

Dato : 29-06-02 09:27

Vores lille datter på 6 år, blev igår hentet af mormor.Hun skal med mormor
og morfar på camping i en heeelllll uge.
Jublen var stor. Nu sidder vi så her og har aldrig før været fra hende så
længe. Gud hvor er der tomt. man har lyst til at ringe og høre om de hygger
sig (men det gør de 100% sikkert) Vi ved at hun vil blive forkælet over alle
grænser. Men tomheden er altså slående, man ved næsten ikke hvad man skal
stille op med sin "fritid".
KH Fru Jensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-06-02 09:49

jan jensen <fox@jensen.tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> blive forkælet over alle grænser. Men tomheden er altså slående, man
> ved næsten ikke hvad man skal stille op med sin "fritid".

ja det er uhyggeligt ik*G*
min søn er 8 år og delebarn så jeg har efterhånden prøvet at sende ham
afsted mange gange.... men tomheden er lige stor hver gang..... man VED at
der vil blive ringet hvis der er noget og man VED de hygger sig..... men
iiihhh hvor er her tomt og stille.....

mit forslag er at i tager lidt ud..... gør nogle ting som man ikke bare gør
når man har børn i huset.... tag en tur på cafe til frokost.... ud og spis
en aften... en tur i bio.... ring til nogle børneløse venner og tag ud og
nyd en øl eller et slag pool i deres selskab....
og nyd det selvom det er svært.... om en uge kommer jeres lille pige hjem
fuld af oplevelser og nye tanker...... )

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Sander

Dato : 29-06-02 14:19

"jan jensen" <fox@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
alle
> grænser. Men tomheden er altså slående, man ved næsten ikke hvad man skal

Hej !

Kender det godt ! Vores 2 store blev passet af farfar, et par dage for
nyligt. Man savner dem jo og der bliver jo ganske rigtigt, så stille. Især
er det tomt om aftnen, hvor man plejer, at putte dem, og tjekke ind til dem,
et par gange.

Udnyt jeres tid, til at være sammen. Nu har i jo den tid, som de små,
nogengange stjæler fra en. Ring bare til lillepigen, når i får lyst. Det gør
jeg altid, til vores børn.
Hvis i rigtigt keder jer, kan i jo altid male jeres stue, eller et andet
stort projekt, som i måske har udsat for længe.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 29-06-02 14:38

jan jensen skrev:

> [...]
> Vi ved at hun vil blive forkælet over alle grænser. Men
> tomheden er altså slående, man ved næsten ikke hvad man skal

Forkæl jer selv! Hav ikke dårlig samvittighed, men gå gerne lidt
amok. Køb chokolade og æd det med god samvittighed foran
flimmeren, eller hav sex, gå i byen, tag ind på steder I ikke
ville tage hende med. Gør nogle ting for jer selv og glem for lidt
tid af gangen at I er forældre og vær voksne sammen.

--
Hilsen Tomas
Kurser for voksne hos Ny Zone