Biorytmeprogram
Fra : Jan Langholm

Dato : 12-02-01 21:36

Jeg har lige fundet et aldeles glimrende gratis biorytmeprogram.
Der er også partnerbiorytmer!

Gå ind på www.all4you.dk
...og NYT oppe i fanerne, tryk på billedet og download!!

...hvis du er interesseret!

Med venlig hilsen
Jan Langholm
www.all4you.dk (dansk og engelsk freeware)

Fra : Manfred Aubert

Dato : 14-02-01 06:24

Hei, "venner langt opp i nord",

jeg sitter her i Braunschweig (Tyskland, omtrent 7 mil øst fra Hannover) og
prøver å følge med det som skjer! )

Det er 20 år siden jeg bodde i Norge noen år, så jeg har heldighvis ikke
glemt alt av språket der og forstå også Dansk so noenlynde. Vær forberedt på
at jeg av og til kommer med et inlegg også! ) Dere får bare unnskjylde,
at jeg ikke kan skrive uten feil lenger. Ok?!

Dette med biorytmeprogram får med til å tenke på at hjemmesiden til en venn
av meg (Michael Kutscher som er Programmierer) kunne være ganske
interessant. Han skrev en del programmer om "esoterik" (og hvis dere ser på
siden, skriv noen ord i gjesteboken. Helst på Dansk. Da har han noe å se på,
for det forstår han ikke! ))) Men Engelsk ville gå fint det også!):
www.pc-coach.de.

Gruß
Greetings
Hilsen