Kopiering at en mappe
Fra : Dondata

Dato : 12-02-01 20:48

Her er et enkelt spørgsmål (troede jeg selv).

Jeg vil kopiere "C:\Ting" til "C:\FlereTing" så det endelige resultat vil
være "C:\FlereTing\Ting"

Jeg vil altså ikke kun kopiere de filer der ligger i mappen men hele mappen.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan, er er ved at være ret rådvillig
:(

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Jens Andersen

Dato : 13-02-01 19:30

Lav en reference til:
Microsoft Scripting Runtime

Dim fso As New FileSystemObject

Private Sub Command11_Click()
fso.CopyFolder "C:\Ting", "C:\FlereTing\", True
End Sub

Tip Man kan også kalde en mappe for den dato som kopien blevet taget i fx:

dato = "C:\back op\" & date & "\"
fso.CopyFolder "C:\Ting", dato, True

roser sendes til
til@infojens.dk

Fra : Dondata

Dato : 14-02-01 08:41

1000 tak skal du have mand :)
Det skal jeg prøve med det samme :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-02-01 10:09

Hejsa igen.

Nu har jeg aprøvet koden men VB giver mig denne fejl:

"Compile error:
User-defined type not defined"

Jeg har ellers skrevet det nøjagtigt som dig.
Er det mig der har lavet en dummer?

Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-02-01 11:19

Det var vidst bare mig der lavede en dummer.
Glemte at oprette referencen
--
.....Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/