Muse-problemer
Fra : Karsten

Dato : 12-02-01 20:42

Hej, jeg fik godt nok nogle links udleveret til IBM - sider, og jeg
fandt godt nok også en lille program til at styre min Logitech mus
med på deres sider, men jeg kan ikke hente den hjem, de forlanger
brugernavn og adgangs-kode, så hvad gør jeg så, gode råd efterlyses.
Har også være inde på Logitech egne sider, men de har ikke nogle
driver som jeg kan bruge, der findes kun til Winslow og Mac ;-(

--
Karsten Strøm
kfcdk@hotmail.com

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-02-01 21:59

On Mon, 12 Feb 2001 19:42:16 GMT, Karsten wrote:

> [...]
>med på deres sider, men jeg kan ikke hente den hjem, de forlanger
>brugernavn og adgangs-kode, så hvad gør jeg så, gode råd efterlyses.

Hmmmm...det ser godt nok ud til at OS/2 Device Driver Pak
On-Line er gået over til de evige betalings jagtmarker...jeg får
en fejl 500...den anden dag var der ingen problemer....

>Har også være inde på Logitech egne sider, men de har ikke nogle
>driver som jeg kan bruge, der findes kun til Winslow og Mac ;-(

Reglen er at man kun kan finde gamle OS/2 drivere hos hardware
fabrikanten, hvis der overhovedet er nogen....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
flat lux (Let there be light)

Fra : Bent Nielsen

Dato : 12-02-01 22:51

Den viker da fint i dag http://service.software.ibm.com/os2ddpak/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-02-01 23:13

On Mon, 12 Feb 2001 22:50:59 +0100, Bent Nielsen wrote:

>Den viker da fint i dag http://service.software.ibm.com/os2ddpak/

Hmm...har lige prøvet igen...ingen problemer...udover det
tidligere beskrevne betalingsproblem...må være en del af
indkøringsfasen....

ØV!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Bang on the LEFT side of your computer to restart Windows.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-02-01 23:31

On Mon, 12 Feb 2001 20:58:56 GMT, Peter Jespersen wrote:

> [...]

OK, prøv FTP-serveren....
ftp://ftp.software.ibm.com/ps/products/os2/os2ddpak/scrollms.exe
Har selv lige prøvet og der var fint adgang....det er nok kun
midlertidigt!

Me? A bad speler? Doen't maik me laf.