qmail+sqwebmail og qmail-pop3d
Fra : [5000] Trespasser

Dato : 28-06-02 01:38

Hej

Er det ikke muligt at få en webmail til at køre kun med subj. ? Eller skal
der mere til ?
Jeg ville nemlig gerne have det til at køre ved at bruge /etc/passwd, da der
max kommer til at være 20 adresser på serveren; vil det ikke have nogen
betydning med ½ til 1 sekundsventetid ved login.

Hvis det kan lade sig gøre kun med subj, kan jeg så ikke få et link eller en
forklaring til hvordan det gøres. Jeg har fået smidt qmail, qmail-pop3d og
sqwebmail ind. qmail virker perfekt som den skal og sqwebmail-cgi'en kan jeg
få frem; men når jeg ønsker at logge ind for jeg at vide at jeg har brugt
forkert user/pass. I var log messsages står der at ldap ikke kunne kontakte
en server; og det var jo ikke lige det jeg ønsker.

Jeg håber det kan løses

På forhånd tak

Brian