Program til at "tegne" netværk
Fra : Rasmus Ladekjaer Ped~

Dato : 27-06-02 23:33

Hej.
Jeg vil gerne have fat i et program til at "tegne" et diagram over netværk.
Er der en/nogle er kender sådan nogle.
Det ville være rart med flere forskellige programmer så jeg kan vælge.
mvh Rasmus.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-06-02 06:27

On Fri, 28 Jun 2002 00:32:31 +0200, "Rasmus Ladekjaer Pedersen"
<ilmabg@hotmail.com> wrote:

> Jeg vil gerne have fat i et program til at "tegne" et diagram over netværk.
> Er der en/nogle er kender sådan nogle.

Microsoft Visio
netViz
Altima NetZoom
NetFormx DesignXpert

Det første ser ud til at være langt det mest udbredte.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 28-06-02 18:37

Smartdraw er i mine øjne klart det bedste - har tegnet _mange_ netværks
diagrammer i det..

Fra : Jeppe Ladefoged [ICQ~

Dato : 28-06-02 22:40

Ditto, genialt program, kan bruges til rigtig mange forskellige diagrammer.

--
Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@SLETlundbergvest.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-06-02 13:25

In article <ipsnhu0qrv20j6sm3s32n4ppuf97vaaq1q@news.worldonline.dk>,
Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Microsoft Visio
> netViz
> Altima NetZoom
> NetFormx DesignXpert
>
> Det første ser ud til at være langt det mest udbredte.

dia kan også anvendes på Win og Unix. Og prisen er rigtig