FZ50
Fra : MB

Dato : 27-06-02 18:49

Hej

Jeg kan ikke få mit baghjul af. Jeg tror at det er rustet fast. jeg har
prøvet med rustfjerner og det hjalp ikke. Er der en smart måde man kan gøre
eller hva`???

Mvh Martin

Fra : Thomas B

Dato : 27-06-02 19:00

"MB" <mbanasik@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan ikke få mit baghjul af. Jeg tror at det er rustet fast. jeg har
> prøvet med rustfjerner og det hjalp ikke. Er der en smart måde man kan

Brug rustløsner som du har prøvet og lad det side lidt.
Find en T nøgle og sæt et rør ud over t nøglen derved får du mange flere
kræfter.

mvh. Thomas

Fra : Allan Riise

Dato : 27-06-02 19:10

Thomas B <tb_aalborg@hotmail.com> scribbled:
> [...]
>>
> Brug rustløsner som du har prøvet og lad det side lidt.
> Find en T nøgle og sæt et rør ud over t nøglen derved får du mange

Hø hø, han får da ikke flere krafter af det !!
Han benytter sig af vægtstangsprincippet, men selvfølgelig, hvis han bliver
ved i et par måneder kan det da godt være at han får flere krafter !! )

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Thomas B

Dato : 27-06-02 23:01

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
> [...]
bliver
> ved i et par måneder kan det da godt være at han får flere krafter !! )

Derved for du jo også mere kraft overførsel. Det er bare måden på hvordan
man skriver det. Men behøver ikke at
at skrive teorien bag det.

mvh. Thomas

Fra : Allan Riise

Dato : 28-06-02 07:13

> [...]
>
> Derved for du jo også mere kraft overførsel. Det er bare måden på
> hvordan man skriver det. Men behøver ikke at

Jeg tror at du overså et ), mern sådan er livet jo, nu må man ikke engang
være ironisk på UseNet mere ;-((
Kunne bare se komikken i at han fik større og større overarme jo længere en
stang han brugte , he nu begynder jeg sgu at grine igen ..

Venligst...

Fra : Thomas B

Dato : 28-06-02 15:35

> [...]
> -- www.AriSoft.dk --
> -- www.winxp-dk.dk --
> -- Brug dtext.news.tele.dk, hvis du alligevel ikke henter binært --

jo jo selvfølgelig.Man har jo kun det sjov man selv laver.

Thomas

Fra : Morten Olsson

Dato : 22-07-02 19:59

> -- Allan Riise -- ICQ 55853098
> -- www.AriSoft.dk --
> -- www.winxp-dk.dk --
> -- Brug dtext.news.tele.dk, hvis du alligevel ikke henter binært --

Et spørgsmål: hvad er meningen med at reklamere for de to ovennævnte sider -
de
ligner og fungerer som noget der er løgn

Mvh.

Morten Olsson