tæppe med vej på
Fra : TariLiex

Dato : 27-06-02 18:33

Hej

Man kan købe sådan et børnetæppe med en by og veje på, hvor kan man købe
det??? Jeg har sættet og kigget på nettet, og kan ikke finde det, og
hvad koster det cirka?

TL

http://www.kandu.dk/

Fra : Tomas O.

Dato : 27-06-02 18:43

TariLiex skrev:

> Hej
>
> Man kan købe sådan et børnetæppe med en by og veje på, hvor
> kan man købe det??? Jeg har sættet og kigget på nettet, og
> kan ikke finde det, og hvad koster det cirka?

Nu siger du ikke hvor du bor men jeghar fornyligt set det i
Rødovre Centeret hos BR legetøj. Kan ikke huske prisen.

Hilsen
Tomas
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/

Fra : Flemming

Dato : 27-06-02 18:46

Det kan du købe i forskellige udgaver og størrelser fra ca 100,00 kr. til ca
300,00 kr.
Det kan købes i de fleste tæppeforretninger, jydsk sengetøjslager, bilka/AZ
og lignende.
M.v.h. Gitte

Fra : Kristina Andreassen

Dato : 27-06-02 19:44

BR har da hvis flere forskellige slags. Har du mon prøvet deres hjemmeside??

- Kristina Andreassen

Fra : Tomas O.

Dato : 27-06-02 20:48

Kristina Andreassen skrev:

> BR har da hvis flere forskellige slags. Har du mon prøvet
> deres hjemmeside??
SNIP

Det har jeg og deres site er umuligt at finde det på.

Hilsen
Tomas

Fra : Marianne

Dato : 28-06-02 19:25

> Man kan købe sådan et børnetæppe med en by og veje på, hvor kan man købe
> det??? Jeg har sættet og kigget på nettet, og kan ikke finde det, og
> hvad koster det cirka?

IKEA har en model til omkring 200.-
BR har også et lignende tæppe
Og Krea har en de-luxe udgave i en lille og en stor model

mvh
Marianne

Fra : M. Andersson

Dato : 19-07-02 12:36

I denne uge har de legetæpper i Netto med veje, rundkørsel, huse, p-pladser
m.m. er det sådan et du mener ? Det koster 69,- ! Og det er rigtig pænt !
VH Malene

Fra : Carina & Thomas

Dato : 19-07-02 13:47

hej
jeg har købt et meget stort tæppe i ikea , med mange veje, huse, cirkus, dyr
osv det koster 198 og ungerne er vilde med det , da alle bilerne kan være
der
med venlig hilsen
Carina Olsen