Hvad er bedst - HP eller Epson ?
Fra : HSC

Dato : 27-06-02 14:56

Min Deskjet 970'er er død, og der skal ny printer til.

Jeg står mellem den ny HP Photosmart 7350 og Epson Stylus Photo 895.
De koster (for mig) det samme.
Papir er (for mig gratis ved brug af HP papir). Af forbrug betaler jeg altså
kun blækpatroner.

HP's blækpatroner synes jeg er meget dyre, ca 3 gange så meget som HP (HP's
rækker måske længere, men det er når der skal betales ved kasse 1, at jeg
bliver chokeret -hver gang).

Funktionen med at stikke Flash kort i printeren er ikke afgørende.
Især patronen med 5 farver i er rar (epson) frem for hp som skal have 2
forsk. patroner for at have de 5.

Printeren skal primært bruges til Foto.

Hvad vil du/i anbefale...?

Fra : Deaster

Dato : 27-06-02 15:51

"HSC" <HS@NOSPAMbaghjul.dk> wrote in message
> [...]
(HP's
> rækker måske længere, men det er når der skal betales ved kasse 1, at jeg

Du skal ihvertfald lige finde ud af hvilke blækpatroner du mener er dyrest

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Peter Holm

Dato : 27-06-02 17:19

Jeg kender endnu ikke HP's nye, men jeg ved dog at Epson's er væsentlig
bedre end HP med PhotoRet III.
Faktisk har jeg prøvet at sammenligne en HP DJ 980C til ca. 2500 kr. med en
Canon (ja nu talte vi Epson før...) S450. Canon var både hurtigere, skrev en
anelse pænere og er voldsomt meget billigere i drift.
Nogenlunde det samme gør sig gældende med Epson.
Der er også nogle spændende nye modeller på vej fa Epson.
Prøv at se deres hjemmeside.

mvh Peter

Fra : Eh-Fniller

Dato : 27-06-02 18:34

hejsa.
Jeg kan oxo anbefale en Canon s450.
mvh

Fra : max

Dato : 28-06-02 16:52

> [...]
>
> Funktionen med at stikke Flash kort i printeren er ikke afgørende.
> Især patronen med 5 farver i er rar (epson) frem for hp som skal have 2

Fotografer bruger næsten udelukkende Epson, men du får
nok problemer med at bruge HP papir i en Epson..
Jeg har en photo 1200 og er vild med udskrifterne, men, men
men de falmer sku hurtigt - så kig på nogle af de nye modeller
de lover 75 år... (eller pengene tilbage ?)..
mvh max