Skrive loading... medens siden/billeder lo~
Fra : OZ

Dato : 27-06-02 10:19

Hej Ng

Håber at det er rette fora ellers tager jeg gerne imod en henvisning til
rette fora...

Jeg har lavet et popup vindue der viser et stort billede af en thumbnail...
Nu er problemet bare at jeg gerne ville have at der i popup vinduet stod
noget i stil med "Billede hentes, vent venligst...." indtil billedet var
hentet og det blev vist i popup vinduet, men hvordan gør man det?

Håber jeg fik forklaret det så det var til at forstå.

På forhånd tak

Oz

Fra : N/A

Dato : 28-06-02 08:11

Fra : OZ

Dato : 28-06-02 08:11

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Der er et par prelaodscripts på
> <http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/index.html>.

Tusind tak for linket det var lige det jeg ledte efter =)

Good weekend....

Oz