Skærme
Fijala 3554
hvad må jeg gi' for en brugt EIZO?
Fra : ottesen

Dato : 26-06-02 16:12

Hej!

Jeg har i øjeblikket en gammel ADI MicroScan 5, 17" skærm som ikke er noget
at råbe hurra for. Jeg har mulighed for at købe en EIZO T57S (17") eller
evt. en EIZO T67S (20") brugt. Det er således modeller der er udgået. Hvor
meget mener I at jeg højst bør give for en af disse modeller?

/ottesen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 26-06-02 18:09

> [...]
>evt. en EIZO T67S (20") brugt. Det er således modeller der er udgået. Hvor
>meget mener I at jeg højst bør give for en af disse modeller?

Hvis de er i fin stand så vil jeg sige:

1000-1500 kr for 17' Eizo - havde selv denn model før jeg købte
storebroderen på 19' (T68s) - fin skærm.

1.800-2.500 kr for 20' Eizo.

Man burde få mere for 20' - men i lille Danmark er det kun liebhavere,
der ved, at 19' er for lidt :)

Jeg er f.eks lykkelig for, at jeg kunne få min far til overtage min
22' NEC (så bliver den i familien) - jeg vidste, at jeg skulle være
heldig, hvis jeg kunne sælge den i DK for mere end 3.500 kr - selvom
den havde 1 års onsite garanti tilbage og koster 13.500 kr fra ny.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-06-02 12:23

"Dr. Ralph" wrote:

> [...]
> heldig, hvis jeg kunne sælge den i DK for mere end 3.500 kr - selvom
> den havde 1 års onsite garanti tilbage og koster 13.500 kr fra ny.

Hehe, jeg var SÅ fristet dengang du satte den til salg. Desværre kunne jeg ikke
rigtig komme i tanke om nogle saglige begrundelser, da mit skrivebord umuligt
vil kunne rumme min nuværende 21" og din 22"

Vi må nok accepterer at det store flertal ikke kigger på meget andet end
størrelse når det gælder skærme, hvilket jo desværre har den konsekvens at
priserne på de gode skærme er uforholdsmæssigt høje pga. det lille styktal de
produceres i.

Mvh

Bruno