Element i bunden af skærmen, hvis der er p~
Fra : Tinky Winky

Dato : 25-06-02 00:19

På denne side:
http://www.sony-cp.com/en/support/things_to_know/lcd.html

er der i bunden af skærmen en celle med en "legal notice". Hvis man gør
vinduet meget småt, kommer den ikke frem, men hvis der er plads nok er det i
bunden af skærmen, ligegyldigt hvor meget man udvider vinduet. Hvordan laver
man det?

Med frames kunne man have sådan en "footer" i bunden af skærmen hele tiden.
Men jeg vil gerne lave det uden frames, og uden at footeren kan ses, hvis
der skal scrolles.

Fra : Jimmi Storgaard

Dato : 25-06-02 09:11

En simpel måde er bare ved at indsætte en tabel i hele vinduets højde og
dernæst gemme en celle-række i bunden:

En masse text<br>En masse text<br>&nbsp;
Nederste linje

Her vil "Nederste linje" optræde i bunden, men kun, hvis vinduet er stort
nok.
--
/Jimmi

Fra : Jimmi Storgaard

Dato : 25-06-02 09:12

Glemte lige "</table>" og "</body>"...

Fra : Tinky Winky

Dato : 25-06-02 11:19

Mange tak. Jeg har fået det til at virke på min side nu.