Puch HJÆLP
Fra : JACOB SKOVGAARD MORT~

Dato : 24-06-02 21:55

MIn puch vil godt starte men vil ikke tage ved så den køre. Hvad kan der
være galt.?
Please hjælp mig

Michael

Fra : hynke007

Dato : 25-06-02 05:51

hejsa.
det kunne godt lyde som om at der er noget galt med luftfiltret eller
din luft skrue skal ind stilles.
hilsen kim h

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning Lund

Dato : 25-06-02 09:42

JACOB SKOVGAARD MORTENSEN skrev:

> MIn puch vil godt starte men vil ikke tage ved så den køre. Hvad kan
> der være galt.?
> Please hjælp mig

Glemt at sætte en kæde på

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : JACOB SKOVGAARD MORT~

Dato : 25-06-02 11:34

Kæden sidder på., den reagerer overhovedet ikke på at jeg stiller på
luftskruen

Fra : Henning Lund

Dato : 25-06-02 12:21

JACOB SKOVGAARD MORTENSEN skrev:

> Kæden sidder på., den reagerer overhovedet ikke på at jeg stiller på
> luftskruen

Hva er det for en Puch? Den kan gå i tomgang bare ikke tage gas, er det
sådan du mener?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 25-06-02 12:26

Løft bagenden og giv den noget gas. Tager den nogen omdrejninger ?? drejer
hjulet?

Mvh Michael

Fra : JACOB SKOVGAARD MORT~

Dato : 26-06-02 07:31

Det er lige præcis det jeg mener der sker ikke en skid så. Kender du noget
til problemmet

Fra : Henning Lund

Dato : 26-06-02 08:07

JACOB SKOVGAARD MORTENSEN skrev:

> Det er lige præcis det jeg mener der sker ikke en skid så. Kender du
> noget til problemmet

Eh hvem svarer du? vil du ikke lige læse her
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html så kan vi bedre fatte hoved
og hale i hvem du svarer.

Fra : JACOB SKOVGAARD MORT~

Dato : 26-06-02 12:49

Henning Lund skrev i meddelelsen ...

>Eh hvem svarer du? vil du ikke lige læse her
> [...]

Jeg svarede jer begge 2. For i skrev næsten det samme. Kender i noget til
problemmet?

Fra : Henning Lund

Dato : 26-06-02 14:37

JACOB SKOVGAARD MORTENSEN skrev:

> Jeg svarede jer begge 2. For i skrev næsten det samme. Kender i noget
> til problemmet?

Skidt i dyse, for lille dyse, luftslange med 2 propper ind i stel fra
luftfilter mangles, eller vand i benzinen.

Fra : ole larsen

Dato : 26-06-02 15:23

"JACOB SKOVGAARD MORTENSEN" <lbastrup@get2net.dk> wrote in message
> Jeg svarede jer begge 2. For i skrev næsten det samme. Kender i noget til
> problemmet?

Og du har stadig ikke skrevet om
1) den ikke vil tage omdr.
eller
2)ikke vil koble til
Ole

Fra : Dj_Kaffe

Dato : 26-06-02 22:22

prøv rens din kaburatore og skift dit dit benzin filter! MVH
Daniel/Dr_Bjælkenews.worldonline.dk' and Active = 1 med......

http://www.kandu.dk/