Automatisk orddeling i Word2000 DK?
Fra : Martin T.

Dato : 24-06-02 12:51

Hej

Jeg har et lille problem på en af de computere jeg servicerer på mit
arbejde.

Den givne bruger kan godt lide automatisk orddeling så den installerede jeg
selvfølgelig under specielinstallationenen. Problemet er bare, at man skal
slå funktionen til hver gang man starter på et nyt dokument, hvilket er
yderst irriterende (Funktioner -> Sprog -> Orddeling).

Nogen ved, hvordan man slår den til permanent?

På forhånd tak.

Mvh.

Martin Tong

Fra : Claus Henriksen

Dato : 24-06-02 13:31

On Mon, 24 Jun 2002 13:51:25 +0200, "Martin T." <mt.inf@cbs.dk> wrote:

> [...]
>yderst irriterende (Funktioner -> Sprog -> Orddeling).
>
>Nogen ved, hvordan man slår den til permanent?

Luk Normal.dot op, slå orddeling til her, luk og gem Normal.dot.

Claus Henriksen

Fra : Martin T.

Dato : 24-06-02 14:03

"Claus Henriksen" <claus.henriksen@bigfoot.com.nospam> wrote in message

> Luk Normal.dot op, slå orddeling til her, luk og gem Normal.dot.

Når jeg gør ovenstående får jeg problemer med at gemme dokumentet. Den kan
åbenbart ikke gemme til normal.dot samtidig med den er åben???

Kan man gemme til en anden lokation og derefter kopiere den tilbage og
overskrive normal.dot?

Mvh. Martin Tong

Fra : Martin T.

Dato : 24-06-02 14:05

"Claus Henriksen" <claus.henriksen@bigfoot.com.nospam> wrote in message
> Luk Normal.dot op, slå orddeling til her, luk og gem Normal.dot.

Åhhh, var lige for hurtig i vendingen lige før. Lagde ikke mærke til luk og
gem.

Prøver det lige.

Tak for hjælpen ellers.

Mvh. Martin Tong

Fra : Claus Henriksen

Dato : 24-06-02 15:18

On Mon, 24 Jun 2002 15:04:48 +0200, "Martin T." <mt.inf@cbs.dk> wrote:

> [...]
>
>Åhhh, var lige for hurtig i vendingen lige før. Lagde ikke mærke til luk og

For at kunne arbejde med Normal.dot, må der ikke være dokumenter
baseret på Normal.dot åbne.

Claus Henriksen

Fra : pre

Dato : 24-06-02 18:42

Og når du før eller senere fortryder, så er du nok så smart at enten at sætte en genvej eller at lave en skabelon med funktionen, så
du igen har hvad Word er berømt for: Fleksibilitet.

© pre 2002