OT: hires billede af FreeBSD djævel
Fra : Bruun

Dato : 24-06-02 08:30

Hej i gruppen,

Er subj. noget nogle her i gruppen er i besiddelse af?

Jeg har søgt og søgt... men finder kun nitten :((

Mvh Kim Bruun

Fra : Morten

Dato : 24-06-02 10:12

Bruun wrote:
> Hej i gruppen,
>
> Er subj. noget nogle her i gruppen er i besiddelse af?
>
> Jeg har søgt og søgt... men finder kun nitten :((

Har du også søgt på images.google.com?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-06-02 10:17

"Bruun" <k.bruun@agfaservice.dk> writes:

F> Hej i gruppen,
>
> Er subj. noget nogle her i gruppen er i besiddelse af?

Jeg har set hires billeder af Darwins uofficielle maskot, Huxley. Den
ligner noget.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 24-06-02 10:19

"Bruun" <k.bruun@agfaservice.dk> writes:

> Jeg har søgt og søgt... men finder kun nitten :((

....og du skal bruge tyve eller flere?

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Bruun

Dato : 24-06-02 11:40

Hejsa,
"Peter Dalgaard BSA" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in message

> ...og du skal bruge tyve eller flere?

*GGG* - nahh... Nitte :)))

Mvh Kim Bruun

Fra : Max Andersen

Dato : 24-06-02 13:33

"Bruun" <k.bruun@agfaservice.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen,
>
> Er subj. noget nogle her i gruppen er i besiddelse af?
>
> Jeg har søgt og søgt... men finder kun nitten :((
>
> Mvh Kim Bruun

Jeg prøvede lige billeder på google og fandt på første søgeside :
http://webpages.acs.ttu.edu/dmingus/bsd-big%5B1%5D.gif

Jeg ved ikke om det er nok, men ?

Max [3400 Hillerød]

Fra : Bruun

Dato : 24-06-02 14:40

Hejsa,
"Max Andersen" <max@militant.dk> wrote in message
> "Bruun" <k.bruun@agfaservice.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg prøvede lige billeder på google og fandt på første søgeside :
> [...]

Takker alle sammen.

Jeg har fundet et par stykker som jeg vil arbejde videre med.

Mvh Kim Bruun

Fra : Max Andersen

Dato : 24-06-02 17:22

> Takker alle sammen.
>
> Jeg har fundet et par stykker som jeg vil arbejde videre med.
>
> Mvh Kim Bruun

kan du poste nogle links til de gode billeder? eller sende dem til mig pr.
e-mail?

Forresten er der et rigtig godt Tux-billede her som jeg hørte om på nessus
mailinglist. HJar haft det kørende som baggrund i et stykke tid, inden jeg
skiftede det ud med en lille tux på 2x3 cm.

http://hvdkooij.xs4all.nl/linux.cms

Max [3400 Hillerød]