FF guillemot rat
Fra : S@ndman

Dato : 23-06-02 22:59

Hejsa,

Jeg har subj., men kan ikke få det til at køre i win2k...nogen gode
forslag...??

Jeg installerer de nyeste drivere, men kan alligevel ikke få det til at
køre....

S@ndman

Fra : Rasmus S

Dato : 24-06-02 21:00

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote.

> [...]
> forslag...??
>
> Jeg installerer de nyeste drivere, men kan alligevel ikke få det til at

Hvordan oplever du præcist problemet?
Prøv at fortæl hvad der sker når du plugger det i USB og hvad den siger når
du installerer driverne?
Jeg har selv rattet og har ikke haft problemer med det, hverken i Win2k
eller WinXP.

Rasmus S

Fra : S@ndman

Dato : 25-06-02 07:19

"Rasmus S" <scorpion@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote.

> Hvordan oplever du præcist problemet?

Jeg står snart foran en formattering...håber det kan hjælpe...

> Prøv at fortæl hvad der sker når du plugger det i USB og hvad den siger
når
> du installerer driverne?

Jeg sætter den i USB, den finder det rigtig nok og jeg installerer driverne.
Jeg har desuden
hentet de nye drivere. Under konfigurationen skulle der komme 2 muligheder
for at sætte det op.

Den ene er hvor man trykker på speederen og bremsen, men her virker kun
bremsen.
Man skal sætte det op på en speciel måde, for at det virker i GP3.....

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-06-02 14:15

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> Jeg sætter den i USB, den finder det rigtig nok og jeg installerer
driverne.

Jeg mindes at man skal installere drivere før man sætter rattet i USB
porten.

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Rasmus S

Dato : 25-06-02 16:02

"Karsten Borchers" <karsten@borchers.dk> wrote.

> Jeg mindes at man skal installere drivere før man sætter rattet i USB
> porten.

Jeg har altid gjort det i samme rækkefølge som S@ndman.

Mvh

Rasmus