Office-linien
Fra : Berit Hartvit

Dato : 12-02-01 09:33

HEj

Jeg har et lille problem med Office-linien i Office 2000 på WIN2000
clienter:

Jeg har lavet et image af en installtion med bl.a. office-pakken. Når jeg så
åbner den nye pc'er med det nye image og logger mig på som en anden bruger
ser office-linien anderledews ud. Selv om jeg har kopieret alt hvad der var
i profilen fra test brugeren over i "All users", er bl.a.
"skrivebords-linien" i office.linen helt anderledes.
Hvordan får man office-linien/skrivebordet til at se ens uanset hvilken
bruger som logger sig på???

mvh
Speednissen

Fra : Mads Knudsen

Dato : 12-02-01 13:20

"Berit Hartvit" <berithartvit@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> "skrivebords-linien" i office.linen helt anderledes.
> Hvordan får man office-linien/skrivebordet til at se ens uanset

En ny bruger bliver vel oprettet som en kopi af "default user"
(blot et gæt, jeg ved det ikke)

Mvh Mads