Linieskift i textbox
Fra : HA

Dato : 23-06-02 12:37

Hejsa
Hvordan laver jeg et linieskift når noget skal føres over i en textbox ?

Jeg har prøvet med "Chr$(13)" men det virker ikke rigtig som det skal.

Do While EOF(1) = False
Line Input #1, aa
Text1.Text = Text1.Text & Chr$(13) & aa
Loop

Jeg har sat Text1.Text til multiline

Mvh. Henrik

Fra : Benny Tordrup

Dato : 23-06-02 12:42

Brug vbCrLf

Benny Tordrup

Fra : Tim Sørensen

Dato : 23-06-02 14:22

> [...]
> Hvordan laver jeg et linieskift når noget skal føres over i en textbox ?
>
> Jeg har prøvet med "Chr$(13)" men det virker ikke rigtig som det skal.

brug VBNewLine

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/