Store problemer med grafik i GTA 3 trods o~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-06-02 12:28

Se emne.
Jeg HAR fuldt anvisninger på løsninger fra flere sider. Hjælper overhovedet.
Grafikken lagger mere og mere.
Der er stort set ingen fragementation på hard disken. Kører dog ikke med
Detonator 28.32.
Mit system:
AMD Athlon XP 1800+
256 Mb DDR RAM
GeForce 2 MX 400 64mb Gfx
Gigabyte 7DX AMD 761 mb

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 23-06-02 12:39

Rasmus Bertelsen,

> GeForce 2 MX 400 64mb Gfx

Her har du muligvis dit problem. GTA3 kræver utrolig meget. Jeg har selv
GeForce 3 Ti200 64mb og jeg kan kun lige kører i 1204x768!

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : SonofonoS

Dato : 23-06-02 12:47

> Her har du muligvis dit problem. GTA3 kræver utrolig meget. Jeg har selv
> GeForce 3 Ti200 64mb og jeg kan kun lige kører i 1204x768!

Og husk at alle MX-udgaver kun er skrabede udgaver af den egentlige model...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-06-02 13:02

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Rasmus Bertelsen,

> Her har du muligvis dit problem. GTA3 kræver utrolig meget. Jeg har selv
> GeForce 3 Ti200 64mb og jeg kan kun lige kører i 1204x768!

Har du problemer med at spillet i ny og næ går 'i slowmotion' ? Det har jeg
selvom jeg har patchet det. Nogle gange går det totalt ned i hastighed, så
jeg bliver nød til at genstarte spillet førend det virker.

Mvh Thomas
Geforce3, P4

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 23-06-02 20:04

Thomas Hjort,

> [...]
> selvom jeg har patchet det. Nogle gange går det totalt ned i hastighed, så
> jeg bliver nød til at genstarte spillet førend det virker.

Nej, jeg oplever kun, at grafikken hakker en smule her og der, når der sker
meget i spillet, men ikke noget problem.

Til gengæld har jeg problemer med lyden. Nogle gange bliver der bare ved med
at være en lyd af en meget stor og kraftig motor - træls!

Fra : Simon Kamber

Dato : 23-06-02 14:29

Og du har slået trails fra?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-06-02 17:09

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> Og du har slået trails fra?
Det vil jeg prøve.

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Emilio

Dato : 23-06-02 19:07

>GeForce 2 MX 400 64mb Gfx

Jeg har samme grafikkort (undtagen det sidste betegnelse Gfx, hvad står det
egentligt for?).
Trails slået fra, ms-patch, opløsning på 800x600x16, smoothness fix, med alt
dette på plads kører spillet fint. Synes dog det er ærgerligt at spillet
ikke kan køre på 1024x768, men flydende grafik er at foretrække!

Mvh

Emil

Fra : DWM

Dato : 23-06-02 19:25

"Emilio" <emil@jensen.tf> skrev i en meddelelse
> Jeg har samme grafikkort (undtagen det sidste betegnelse Gfx, hvad står det
> egentligt for?).

Han mener vel Grafikkort.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Steffen

Dato : 23-06-02 19:33

Må jeg gætte på du har Win. XP?