Gemme vinduer?
Fra : Sysadm

Dato : 23-06-02 11:11

Hej.

Jeg er ved at lave en manual.

Til det brug skal jeg have en kopi af de små vinduer der kommer, når man
skal "gemme som" osv.

Nu er det så lige mit spørgsmål er: Hvordan søren laver jeg det? Jeg har
tidligere hørt om en bestemt tastekombination, men jeg kan søreme ikke huske
hvilken, og skal jeg til selv at forsøge mig frem, når jeg jo først de
sidste kombinationer når jeg er flyttet op til Sct. Peter. :)

Håber der en venlig sjæl, der lige vil hjælpe mig....

Mange tak

/Carsten.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-06-02 11:43

"Sysadm" <mail@wesselsmith.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidste kombinationer når jeg er flyttet op til Sct. Peter. :)
>
> Håber der en venlig sjæl, der lige vil hjælpe mig....

PrintScreen knappen giver en kopi af hele skærmbilledet, som derefter kan
kopieres ind og beskæres.
Alt+Printscreen giver en kopi af det aktive vindue på skærmen og det kan
også beskæres m.m.

Kurt

Fra : Sysadm

Dato : 23-06-02 11:50

Mange tak Kurt.

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 23-06-02 13:36

Jeg vil gerne slå et slag for et rigtig godt lille gratis program som hedder
SnagIt. Det kan downloades fra firmaet TechSmith på
http://www.techsmith.com/products/snagit/default.asp. med det program kan
man lave små videoer af det man laver på computerne. Man kan tage billeder
af hele skærmen eller dele af den.

MVH

Karen

Fra : Sysadm

Dato : 23-06-02 14:24

Lyder spændende, Karen. Tak for oplysningen. Downloader den nu.

/Carsten.

Fra : Harald Staff

Dato : 23-06-02 18:57

Vel... 40 dollar...

Beste hilsen Harald

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 23-06-02 19:58

Snip
> Vel... 40 dollar...

Nej det er et evalueringsprogram, men jeg har nu altid kunne bruge
programmet selv efter evalueringsperioden. Jeg har desuden en lidt ældre
udgave af programmet som dengang var gratis. Det er i alt fald et program
jeg er glad for at bruge. Har brugt det til at sende AVI til andre af
hvordan jeg gennemfører spil og hvordan forskellige programmer kan
konfigurerer osv.

MVH

Karen