/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Min kæreste kan ikke trænge ind!
Fra : Løvinden


Dato : 22-06-02 18:28

Hejsa!

Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år. Vi har et
rigtigt godt forhold - men der mangler noget! I princippet kan man vel sige,
at jeg er jomfru, for han har aldrig kunne trænge op i mig. Når vi prøver,
føler jeg en ubeskrivelig stor smerte ved skedeindgangen og det er umuligt
for os at fortsætte. Vi har prøvet mange forskellige stillinger, forskellige
kombinationer af med/uden glidecreme og med/uden kondom, o.s.v..

En finger kan jeg få op uden de helt store problemer, men ikke uden
konsekvenser - nogle timer efter får jeg en krampeagtig smerte i underlivet,
noget lignende menstruationssmerter.

Og nej... jeg er ikke nervøs. Som sagt, vi har været kærester i over to år,
og jeg elsker ham overalt på jorden - og ved det er gensidigt. Vi har været
hos lægen med problemet, hvor han undersøgte mig uden at finde noget der
kunne være skyld i problemet. Han sendte os så videre til en kvindelig
gynækolog, hvilket også var en udelukkende skuffende oplevelse "ja, jeg kan
ikke se der skulle være noget galt, så du må jo prøve at slappe noget mere
af" (sagt i en meget bebrejdende tone, da vi nu havde spildt hendes tid med
"ingeting" - det var i hvert fald, hvad jeg følte!) var alt hvad vi fik ud
af det.

På det sidste har det stået meget stille med at finde en løsning på
problemet. Simpelthen fordi jeg ikke har lyst til den store smerte, og fordi
nederlagene er så store for hver gang vi prøver. Jeg kan mærke på min
kæreste, at tålmodigheden er ved at være brugt op - han vil virkelig gerne
have det til at lykkes. Det vil jeg også - hvis bare ikke det var for
nederlagene og smerterne. Jeg forstår 100% at han er ved at være desperat,
da han altid har været forstående, ikke presset og været virkelig kærlig
overfor mig omkring problemet. Det må inderst inde frustrere ham enormt.

Da samleje jo ikke er en del af vores sexliv, dyrker vi i stedet oralsex,
gensidig onani, og hvad vi ellers kan finde på af den slags. Vores sexliv
har sine op- og nedture, godt påvirket af problemet og min psykiske tilstand
heraf.

Jeg tager p-piller (Mercilon) og har gjort det lige siden jeg begyndte min
menstruation, p.g.a. meget (meget!) kraftige og uregelmæssige blødninger. Vi
har aftalt, at næste gang jeg skal begynde en ny pakke, springer jeg over
for at se, om dette kan have en påvirkning.

Jeg håber, at I kan hjælpe os eller i hvert fald har nogle foreslag, måske
muligheder til hvor vi ellers kan få hjælp.

Ikke mindst var det rart at fortælle om det til udenforstående.

Er der spørgsmål til noget af det, jeg nu har fortalt, skal i være meget
velkomne til at poste dem, og jeg vil svare hurtigst muligt.



Med venlig hilsen

Løvinden




 
 
 
Chokmah (22-06-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 22-06-02 18:59

On Sat, 22 Jun 2002 19:28:11 +0200, "Løvinden" <svar.i@gruppen.tak>
wrote:

>Hejsa!
>
>Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år. Vi har et
>rigtigt godt forhold - men der mangler noget! I princippet kan man vel sige,
>at jeg er jomfru, for han har aldrig kunne trænge op i mig. Når vi prøver,
>føler jeg en ubeskrivelig stor smerte ved skedeindgangen og det er umuligt
>for os at fortsætte. Vi har prøvet mange forskellige stillinger, forskellige
>kombinationer af med/uden glidecreme og med/uden kondom, o.s.v..


Hmm det kan sgu være mange ting - men jeg læser at du har været ved
lægen og der er ikke noget at finde....?

nu skal jeg lige ned af memory lane min x ano 1984 havde faktisk de
sammen symptomer som dig - hun fik simpelthænd kramper under samlejet
eller retter ved beggyndelse af penetrasion .... men det gik over.

x ano 1997-1999 hun havde bagoverbøjet livemoder hals hvilket vil sige
der skulle en del opvarmning til før det gik - det er nu ikke alle med
bagoverbøjet livmoder hals der har det problem men nogen har.

Det lyder sgu godt nok sært - men har du prøvet med en dildo --
sterinlys - hvordan gik det ellers hop ud og prøv og se om det er det
samme ?
hvis ikke så kunne det tyde på det er noget pysisk - eller det er det
angiveligt og dte går over... men prøv dig frem med atrapper af
forskelig størelse og se om du kan vende din skede til det.

mit bedste bud meld tilbage

regards
Bo M M
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

Tomas O. (22-06-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 22-06-02 23:13

Løvinden news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

SNIP

Lige en ting! Dit indlæg er blevet postet i dk.snak.mudderkastning
af Ejvind Kruse news:3d14eabd$0$687$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Hvis du vil kan du klage over vedkommende på denne email adresse
abuse@post.tele.dk

Jeg synes personligt det er noget svineri at klippe og klistre
andres indlæg på den måde og jeg ved at en skribent før har
fortrudt at han har gjort lige netop dette lille trick.

Med venlig hilsen
Tomas
XFUT. dk.admin.netikette
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/
"Weekend Far/Mor" og "Dit barn og dig" m.m.

Chokmah (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 23-06-02 01:55

On Sat, 22 Jun 2002 22:13:01 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Løvinden news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
>
>SNIP
>
>Lige en ting! Dit indlæg er blevet postet i dk.snak.mudderkastning
>af Ejvind Kruse news:3d14eabd$0$687$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
>
>Hvis du vil kan du klage over vedkommende på denne email adresse
>abuse@post.tele.dk
>
>Jeg synes personligt det er noget svineri at klippe og klistre
>andres indlæg på den måde og jeg ved at en skribent før har
>fortrudt at han har gjort lige netop dette lille trick.

jeg synes også Ejvind skulle holde sig for go til den slags....
well videne at jeg selv godt nok lige har postet et af BW s indlæg i
dsm - sætter mig selvføligt i et dillema - da det burde_være_ens for
alle - men efter som BW havde udtrygt samhørighed og medefølse for
Steen Johansen - samt BW selv ikke skyer at træde andre hvor det gør
ondt - føler jeg legitimere mit indfald.
som jeg er overbevist om ikke vil genere ham -

men så står vi altså her med en 17 årige pige der beder om råd og
vejeldning i forbindelse med alvorlige smerter ved penetrasiones
forsøg i vagina...

har hun bedst om at få sit indlæg postet i dsm ?
næppe !
ved hun dsm eksistere - jeg tror det ikke - eller well nu gør hun....!
vil hun i fremtiden sammen med andre føle sig tryg ved at poste en så
intim forspørgsel på usnet ? næppe !
Er det reelt et problem hendes indlæg bliver postet og laterlig hjort
i dsm ? ikke hvis hun vælger at forholde sig til de relevante svar hun
for på sin forespørgsel i dss og se *debaten* som ligegyldig i dsm i
forhold til den oprindelige problem stilling.

hvor mange kendte dansker bryder sig om at blive hængt ud i formidags
bladene ? nogen ! næppe de kongelige !

ville det være rigemeligt at revudere fundassen for dsm - så folk der
arldrig har skrevet i gruppen - er beskyttet i mod derres indlæg
bliver postet og de bliver laterlig gjort , dte var værd at overveje -
men ville også tage dynamikken ud af dsm - så fremt fundas ændring
blev godkendt og det hypotetisk blev taget til efter retning - hvad
reelt vil være absurd efter som alle kan hugge op hvor som helst og så
længe det bare ikke er fra derres flatline forbindelse - kan skide på
om de bliver smidt af - der er well 8-9 danske udbyder mindst i alt.
+ der er uanede mængder af udelandske service man kan benytte sig af
samt div *luft postnings* muligheder *google + kandu med mange flere

Det er blevet pandoras æske ....
og med flatline gratis abonoment= kamp om kunderne er div abuse ikke
så seriøse mere med hvad der er ret og rigemeligt - tonen er sagsøg
selv eller glem det - vi er ligeglade så længe i bare ikke poster
softwere programmer der er registrerede.

en wellformulerete klage sammen med nogen bekendte der arbejder i
abuse vil måske kunne gøre noget -

men en 17 årige newbi - glem det !
jeg tror ikke hun har nogen retigheder ?
vi kan se om der er nogen fra jura der har en mening om sagen - men
hvor om alting er så tror jeg at vi som bruger må akceptere at den
mulighed som dsm giver - ikke kan omgåes.

MvH
Bo M Mogensen
xpost :dk.videnskab.jura ,dk.snak.seksualitet -& dk.admin.netmisbrug
fut tilbage til dk.admin.netikette ,hvis man i de respeltive grupper
, ved evt svar i dk.videnskab.jura ,dk.snak.seksualitet - &
dk.admin.netmisbrug hvis man ønsker at dele viden og erfaring med
dk.admin.netikette eller står det selvfølig frit for at ignorere fut
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 00:54



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 00:54



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 00:54



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 00:54



T. Liljeberg (24-06-2002)
Kommentar
Fra : T. Liljeberg


Dato : 24-06-02 00:54

On Mon, 24 Jun 2002 00:42:14 +0200, "Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote:

>Ja, jeg kan efterhånden slet ikke lade være - efter
>det seneste valg, er min "smertegrænse" nået, efter
>min bedste overbevisning er der for mange, der
>tier - så nogle (lettere) rabiate mennesker fejlagtigt
>bilder sig ind, at der er tale om samtykke. Det tegner
>et billede af konsensus, jeg finder forvredet og mis-
>visende og dybt beklageligt.
>
>Tryk avler modtryk - og skal vi derud, vil jeg gerne
>på beskeden vis søge at dæmme op for direkte
>menneskefjendsk afspejling af "samfundet" i det
>politiske liv.

Mon ikke det er fordi de velmenende, selvgode politikere og debattører
med de rette meninger, så længe har lagt lå på en fornuftig debat om
problmerne med indvandring og indvandrere, at så mange nu har tvunget
pendulet i den modsatte retning? Tryk avler modtryk, som du selv
skriver.

Når "humanistiske" teoretikere længe nok lægger låg på debatten og
nægter at forholde sig til virkeligheden, så skaber det naturligvis
grobund for rabiate racister og folk, der vil smide flygtninge ud over
Somalia uden faldskærm.
I begge tilfælde bliver der fortvivlende lidt plads til moderate
synspunkter.

X-FUT: dk.politik hvor dette retteligt hører hjemme

Tom

--
No one ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard
die for his country. - George S. Patton

Bo Warming (24-06-2002)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-06-02 04:52

"T. Liljeberg" <liljeberg.t@cox.net> wrote in message
news:ranchucd3ldqv2f2a5tv3nus6ksqkqeqk7@4ax.com...
> Når "humanistiske" teoretikere længe nok lægger låg på debatten og
> nægter at forholde sig til virkeligheden, så skaber det naturligvis
> grobund for rabiate racister og folk, der vil smide flygtninge ud over
> Somalia uden faldskærm.

Den unge friske politimand, Tom Behnke, Z-MF , udtalte i en humoristisk
sammenhæng i 1996 at når de af DK afviste somaliske flygtninge, blev
returneret af Somalia

og somalisk regering i strid med international lov afviste at tage imod
deres egne borgere, så ku man da overveje at sende dem til deres fædreland
MED faldskærm.

Vold har siden 1945 kendetegnet socialisme - men ikke socialismens
modstandere.Husk det.

Dem der holocaustede var kommunister, fx Stalin og den franskuddannede
socialist-præsident i Cambodja , Pol Pot -

Indvandringsmodstandere derimod er dem, der vil forebygge det holocaust, som
Koranen lover os vantro, når de er mange nok.


N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 16:35



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 16:35



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 16:35



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 16:35



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 16:35



N/A (24-06-2002)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 24-06-02 16:35



Bo Warming (24-06-2002)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-06-02 16:35

"Claus U" <dette.er.min.mail.adresse@my.dyndns.dk> wrote in message
news:Xns9237ACC78BD82detteerminmailadress@193.88.15.213...
> > Når staten laver et tåbeligt forbud mod hash, så er staten
> > hovedansvarlig for, at der opstår kriminalitet - og det er tilfældigt
> > om det bliver motorcykel eller ungdomsbander, der sætter sig på det
> > lukrative marked og kæmper med hinanden voldeligt om at få et monopol.
>
> Jeg vidste ikke, at du gik ind for fri hash? Jeg troede faktisk, at jer
> Z'er ønskede Staden derhen hvor "græsset" gror!

Sæt ikke folk i bås. I de første af Z-årene var der jydedominans, som gik
ind for narkoforbud, modsat bl.a. Glistrups og mine ønsker..

Da USA aldrig vil tillade drastisk liberalisering, er det ikke noget højt
prioriteret punkt - socialister skorer billige point på deres urealistiske
fornuft. Vi koncentrerer os om hvad er realistisk og væsentligt - dvs
muhamedaner-udvisning. og skatte-lettelser

Selvfølgelig skal Staden tages tilbage - der gror ikke hævd på den slags
tyveri. Gode boliger bør indrettes og sælges til markedspris - det kan
bidrage til skattelettelser.



Claus U (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Claus U


Dato : 25-06-02 11:23

Bo Warming you wrote:

>> Jeg vidste ikke, at du gik ind for fri hash? Jeg troede faktisk, at
>> jer Z'er ønskede Staden derhen hvor "græsset" gror!
>
> Sæt ikke folk i bås. I de første af Z-årene var der jydedominans, som
> gik ind for narkoforbud, modsat bl.a. Glistrups og mine ønsker..

Aha - personlig frihed, det er vel det du mener? Og måske også en mere
liberal våbenlov? Men hvad med de eksistenser som ikke kan håndtere
friheden?

> Da USA aldrig vil tillade drastisk liberalisering, er det ikke noget
> højt prioriteret punkt - socialister skorer billige point på deres
> urealistiske fornuft. Vi koncentrerer os om hvad er realistisk og
> væsentligt - dvs muhamedaner-udvisning. og skatte-lettelser

Realistisk? tør man spørge om, hvordan skattelettelser i givet fald kunne
finansieres?

> Selvfølgelig skal Staden tages tilbage - der gror ikke hævd på den
> slags tyveri. Gode boliger bør indrettes og sælges til markedspris -
> det kan bidrage til skattelettelser.

I sin tid var det vist tyveri, men så vidt jeg er underrettet har Staden en
aftale med Staten der giver dem fuld eksistensberettigelse.
Jeg er sikker på, at den halve million turister der besøger Staden om året
ville blive enormt skuffet, hvis stedet blev jævnet med jorden.

Næ do - der er skam massere af andre tomme grunde at tage af, hvis der skal
bygges boliger. Husk på, at ikke alt kan gøres op i penge!

--
Claus U - www.cykeltyven.dk

Tomas O. (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 25-06-02 11:34

Claus U skrev:

> Bo Warming you wrote:
>
>>> Jeg vidste ikke, at du gik ind for fri hash? Jeg troede
>>> faktisk, at jer Z'er ønskede Staden derhen hvor "græsset"
>>> gror!
>>
>> Sæt ikke folk i bås. I de første af Z-årene var der
>> jydedominans, som gik ind for narkoforbud, modsat bl.a.
>> Glistrups og mine ønsker..
>
> Aha - personlig frihed, det er vel det du mener? Og måske
> også en mere liberal våbenlov? Men hvad med de eksistenser
> som ikke kan håndtere friheden?

JAAA lad os få en liberal våbenlov, så vil det være meget
nemmere.. man ville ikke behøve at melde sig til hjemmeværnet

Er der nogen der ikke kan hpndtere firheden? Ytringsfriheden er
der er en del der har det svært med, de poster for eksempel
politiske indlæg i dss, og kalder det ytringsfrihed.

>> Da USA aldrig vil tillade drastisk liberalisering, er det
>> ikke noget højt prioriteret punkt - socialister skorer
>> billige point på deres urealistiske fornuft. Vi koncentrerer
>> os om hvad er realistisk og væsentligt - dvs
>> muhamedaner-udvisning. og skatte-lettelser
>
> Realistisk? tør man spørge om, hvordan skattelettelser i
> givet fald kunne finansieres?

Han vil svare som Glitstrup og Pia..: "øøøhvøøøbøøh.."

>> Selvfølgelig skal Staden tages tilbage - der gror ikke hævd
>> på den slags tyveri. Gode boliger bør indrettes og sælges
>> til markedspris - det kan bidrage til skattelettelser.
>
> I sin tid var det vist tyveri, men så vidt jeg er underrettet
> har Staden en aftale med Staten der giver dem fuld
> eksistensberettigelse. Jeg er sikker på, at den halve million
> turister der besøger Staden om året ville blive enormt
> skuffet, hvis stedet blev jævnet med jorden.

De penge staten tjner på dem der komer for at se Staden kunne jo
passende bruges til enten skattelettelser for de trælngte
Københavnere eller til at bygge huse for.

> Næ do - der er skam massere af andre tomme grunde at tage af,
> hvis der skal bygges boliger. Husk på, at ikke alt kan gøres
> op i penge!

Netop.

Hilsen
Tomas
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/
"Weekend Far/Mor" og "Dit barn og dig" m.m.

Bo Warming (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-06-02 16:55

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
news:Xns9238804E32721mudderkaster@teledanmark.dk...
> > Aha - personlig frihed, det er vel det du mener? Og måske
> > også en mere liberal våbenlov? Men hvad med de eksistenser
> > som ikke kan håndtere friheden?
>
Hjemmeværnet erstattes også med en telefonsvarer, og jagtvåben skal man
heller ikke have lov at eje.Eller store farlige hunde.


Morgan Frimann (22-06-2002)
Kommentar
Fra : Morgan Frimann


Dato : 22-06-02 23:42


"Løvinden" <svar.i@gruppen.tak> wrote in message
news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa!
>
> Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år. Vi har et
> rigtigt godt forhold - men der mangler noget! I princippet kan man vel
sige,
> at jeg er jomfru, for han har aldrig kunne trænge op i mig. Når vi prøver,
>
> Jeg håber, at I kan hjælpe os eller i hvert fald har nogle foreslag, måske
> muligheder til hvor vi ellers kan få hjælp.

Jeg har endnu ikke mødt en pige som jeg ikke kunne trænge ind i, så jeg vil
da gerne give det et forsøg eller to....

> Ikke mindst var det rart at fortælle om det til udenforstående.

Og det var bestemt også spændende at læse!




Tomas O. (22-06-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 22-06-02 23:54

Morgan Frimann skrev:

SNIP
> Jeg har endnu ikke mødt en pige som jeg ikke kunne trænge ind
> i, så jeg vil da gerne give det et forsøg eller to....

Hvordan? Tilbyder du din 'service'? Eller hvad er det lige du vil
sige med det der?

>> Ikke mindst var det rart at fortælle om det til
>> udenforstående.
>
> Og det var bestemt også spændende at læse!

Ja og dit yderst konstruktive svar var sandelig også godt.

Tomas
FUT dk.snak.mudderkastning

Morgan Frimann (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Morgan Frimann


Dato : 23-06-02 01:44


"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
news:Xns923697EFE843mudderkaster@teledanmark.dk...
> Morgan Frimann skrev:
>
> SNIP
> > Jeg har endnu ikke mødt en pige som jeg ikke kunne trænge ind
> > i, så jeg vil da gerne give det et forsøg eller to....
>
> Hvordan? Tilbyder du din 'service'? Eller hvad er det lige du vil
> sige med det der?

Ja det godt opfanget. Jeg må desværre skuffe dig med at det kun gælder
kvinder.....

> >> Ikke mindst var det rart at fortælle om det til
> >> udenforstående.
> >
> > Og det var bestemt også spændende at læse!
>
> Ja og dit yderst konstruktive svar var sandelig også godt.

Tak - jeg ville også umiddelbart mene at det var mere konstruktivt end dit
eget.

> Tomas
> FUT dk.snak.mudderkastning

FUT dk.snak.seksualitet
Hvorfor skal mine eksklusive ydelser kun tilgå amøberne i
mudderkastningsgruppen? Det er jo her at alle de lækre damer er!!!!




Carsten Matzon (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Carsten Matzon


Dato : 23-06-02 00:01


> Jeg har endnu ikke mødt en pige som jeg ikke kunne trænge ind i, så jeg
vil
> da gerne give det et forsøg eller to....

Lol ... De mænd der praler mest viser sig oftest at være dem der har den
mindste tissemand og er de dårligste tyre i sengen.Så du drømmer vist
igen...

> > Ikke mindst var det rart at fortælle om det til udenforstående.

Jah det kunne tyde på du var sådan en.Virker ihvertifald ikke som om du
kender ret meget til sexualitet...

Carsten



Morgan Frimann (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Morgan Frimann


Dato : 23-06-02 00:22


"Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk> wrote in message
news:af2vko$140g$1@news.cybercity.dk...
>
> > Jeg har endnu ikke mødt en pige som jeg ikke kunne trænge ind i, så jeg
> vil
> > da gerne give det et forsøg eller to....
>
> Lol ... De mænd der praler mest viser sig oftest at være dem der har den
> mindste tissemand og er de dårligste tyre i sengen.Så du drømmer vist
> igen...

Lol tilbage! Nu ved jeg ikke om man ligefrem kan kalde det at prale - det
kan jo tænkes at jeg fx ikke har mødt særligt mange kvinder. Man kunne jo
mene at når jeg sidder og poster på usenet lørdag nat med genudsendelsen af
en 0-0 fodboldkamp på tv er jeg måske ikke den der får mest :)

Dine egne erfaringer med mænd der praler, og deres deraf følgende
præstationer i sengen, må stå for egen regning.

I første omgang går jeg efter at score nogle damer inden jeg overvejer om
taktikken skal lægges om.

> > > Ikke mindst var det rart at fortælle om det til udenforstående.
>
> Jah det kunne tyde på du var sådan en.Virker ihvertifald ikke som om du
> kender ret meget til sexualitet...

Det er rigtigt at jeg ikke har skrevet her i gruppen før, men det er dog
ikke ensbetydende med at jeg ikke ved hvordan man laver børn, men jeg vil da
gerne vide om man får et bedre sexliv ved at skrive i gruppen - eller det er
måske ikke det du antyder?



Carsten Matzon (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Carsten Matzon


Dato : 23-06-02 08:21


> Lol tilbage! Nu ved jeg ikke om man ligefrem kan kalde det at prale - det
> kan jo tænkes at jeg fx ikke har mødt særligt mange kvinder. Man kunne jo
> mene at når jeg sidder og poster på usenet lørdag nat med genudsendelsen
af
> en 0-0 fodboldkamp på tv er jeg måske ikke den der får mest :)

Læs lige hvad du tideligere har skrevet kontra hvad du nu skriver.Du er godt
nok selvmodsigende...

> Dine egne erfaringer med mænd der praler, og deres deraf følgende
> præstationer i sengen, må stå for egen regning.

Du har problemer med Kvinder men kender heller ikke til hvordan dit egen køn
opfører sig IRL.Hmm.Måske du trænger til at komme uden for din egen dør og
møde rigtige mennesker.Man behøver jo ikke bolle med folk for at finde ud af
hvilke typer de er... =)

> I første omgang går jeg efter at score nogle damer inden jeg overvejer om
> taktikken skal lægges om.

At forsøge at score en 17 årig pige i denne gruppe som for det første HAR en
kæreste og for det andet skriver et SERIØST indlæg det er vist ikke den
rigtige måde at score på.Dette er nok ikke en score gruppe så måske du havde
bedre held på dating.dk ??

> Det er rigtigt at jeg ikke har skrevet her i gruppen før, men det er dog
> ikke ensbetydende med at jeg ikke ved hvordan man laver børn, men jeg vil
da
> gerne vide om man får et bedre sexliv ved at skrive i gruppen - eller det
er
> måske ikke det du antyder?

Har aldrig nævnt at du ikke kan lave børn for det er vist det letteste i
denne verden.Men nu er man jo heller ikke nogen sexhelt bare fordi man kan
lave børn vel!?

Og klart man får et bedre sexliv i denne gruppe om man bruger den seriøst
til at læse andres erfaringer og måske selv kommer med input.Men det er jo
klart at man ikke kan nøjes med at sidde her men at man også skal gøre noget
ved det hele IRL ..

=)

Carsten




Rene' Hjorth (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 23-06-02 13:11

[Morgan Frimann | Sun, 23 Jun 2002 00:42:12 +0200]

>> Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år.
>Jeg har endnu ikke mødt en pige som jeg ikke kunne trænge ind i, så jeg vil
>da gerne give det et forsøg eller to....

Tillykke! Det var simpelthen dagens DUMMESTE indlæg; jeg FATTER ikke
hvordan du kan få dig selv til at komme med et så intetsigende og
alligevel sårende indlæg, til en pige der henvender sig med et ærligt
problem?


René
www.rene.hjorth.com

J¤mfruen\) (23-06-2002)
Kommentar
Fra : J¤mfruen\)


Dato : 23-06-02 09:25


"Løvinden" <svar.i@gruppen.tak> skrev i en meddelelse
news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Løvinde.

[Snip en hel masse]

Mit bud er at du har fortrængt en ubehagelig oplevelse, at det er
noget psykisk - og det behøver vel at mærke ikke at være misbrug.

Jeg kender til et eksempel, hvor en pige på 5 år blev undersøgt af
en hudlæge ( tog en prøve i skedeindgangen) fordi barnet havde
udflåd, og der var problemer omkring hendes besøg hos faren. Hun
var ikke direkte mistænkt for at være blevet misbrugt sexuelt, men
blot smittet med kønssygdom.

Denne oplevelse hos hudlægen, satte varige spor, for pigen blev
holdt af en sygeplejerske og moderen og hun skreg som en vanvittig
imens prøven blev taget. ( dybt upsykologisk af hudlægen)

Jeg vil foreslå dig at søge hjælp ( din læge kan henvise til
psykolog) til at få afklaret om der gemmer sig noget traumatisk,
istedet for at acceptere at det nok skal gå over.

Har du brug for hjælp til at komme videre, kan du maile mig
direkte.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)





Rene' Hjorth (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 23-06-02 13:09

[Løvinden | Sat, 22 Jun 2002 19:28:11 +0200]

>Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år. Vi har et
>rigtigt godt forhold - men der mangler noget! I princippet kan man vel sige,
>at jeg er jomfru, for han har aldrig kunne trænge op i mig.

Jeg må indrømme at det er noget jeg er helt uden erfaringer om, men
burde du ikke snakke med en læge om det (igen)?

Jeg mener, tage dig selv i nakken og aftale en tid med din læge igen,
bide egenertheden i dig og forklare ham/hende om problemer igen, så
vedkommende han henvise dig til en NY specialist?

Jeg føler med din situation, det lyder faktisk ret ubehageligt. Hvis du
ikke kan klare at snakke med din egen læge igen, burde du måske finde én
af de sexologer der også er læge (så det ikke bare er en glad 'amatør)?

>Jeg håber, at I kan hjælpe os eller i hvert fald har nogle foreslag, måske
>muligheder til hvor vi ellers kan få hjælp.

Beklager, ikke meget - udover at måske "lege" lidt med små dildoer (men
hvad ved jeg)?


René
www.rene.hjorth.com

Anders Houmark (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Anders Houmark


Dato : 23-06-02 14:07


"Løvinden" <svar.i@gruppen.tak> skrev i en meddelelse
news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa!

[KLIP]

Hejsa... Der er ikke rigtig nogle som har skrevet noget om det, men der er
vel vådt nok ? Prøv evt. noget glidekræææm eller sådan no





Jeannette (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Jeannette


Dato : 23-06-02 14:57

Hejsa Løvinde
Jeg har et par ting, jeg gerne vil fortælle dig, men jeg ønsker ikke mine
egne seksuelle erfaringer florere vidt og bredt her på nettet. Slet ikke når
der sidder een og kopiere dem over og bruger dem i andre henseender. Derfor,
smid en emailadresse herind....du kan oprette en på hotmail.com

Hilsen

Jeannette


"Løvinden" <svar.i@gruppen.tak> skrev i en meddelelse
news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa!
>
> Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år. Vi har et
> rigtigt godt forhold - men der mangler noget! I princippet kan man vel
sige,
> at jeg er jomfru, for han har aldrig kunne trænge op i mig. Når vi prøver,
> føler jeg en ubeskrivelig stor smerte ved skedeindgangen og det er umuligt
> for os at fortsætte. Vi har prøvet mange forskellige stillinger,
forskellige
> kombinationer af med/uden glidecreme og med/uden kondom, o.s.v..
>
> En finger kan jeg få op uden de helt store problemer, men ikke uden
> konsekvenser - nogle timer efter får jeg en krampeagtig smerte i
underlivet,
> noget lignende menstruationssmerter.
>
> Og nej... jeg er ikke nervøs. Som sagt, vi har været kærester i over to
år,
> og jeg elsker ham overalt på jorden - og ved det er gensidigt. Vi har
været
> hos lægen med problemet, hvor han undersøgte mig uden at finde noget der
> kunne være skyld i problemet. Han sendte os så videre til en kvindelig
> gynækolog, hvilket også var en udelukkende skuffende oplevelse "ja, jeg
kan
> ikke se der skulle være noget galt, så du må jo prøve at slappe noget mere
> af" (sagt i en meget bebrejdende tone, da vi nu havde spildt hendes tid
med
> "ingeting" - det var i hvert fald, hvad jeg følte!) var alt hvad vi fik ud
> af det.
>
> På det sidste har det stået meget stille med at finde en løsning på
> problemet. Simpelthen fordi jeg ikke har lyst til den store smerte, og
fordi
> nederlagene er så store for hver gang vi prøver. Jeg kan mærke på min
> kæreste, at tålmodigheden er ved at være brugt op - han vil virkelig gerne
> have det til at lykkes. Det vil jeg også - hvis bare ikke det var for
> nederlagene og smerterne. Jeg forstår 100% at han er ved at være desperat,
> da han altid har været forstående, ikke presset og været virkelig kærlig
> overfor mig omkring problemet. Det må inderst inde frustrere ham enormt.
>
> Da samleje jo ikke er en del af vores sexliv, dyrker vi i stedet oralsex,
> gensidig onani, og hvad vi ellers kan finde på af den slags. Vores sexliv
> har sine op- og nedture, godt påvirket af problemet og min psykiske
tilstand
> heraf.
>
> Jeg tager p-piller (Mercilon) og har gjort det lige siden jeg begyndte min
> menstruation, p.g.a. meget (meget!) kraftige og uregelmæssige blødninger.
Vi
> har aftalt, at næste gang jeg skal begynde en ny pakke, springer jeg over
> for at se, om dette kan have en påvirkning.
>
> Jeg håber, at I kan hjælpe os eller i hvert fald har nogle foreslag, måske
> muligheder til hvor vi ellers kan få hjælp.
>
> Ikke mindst var det rart at fortælle om det til udenforstående.
>
> Er der spørgsmål til noget af det, jeg nu har fortalt, skal i være meget
> velkomne til at poste dem, og jeg vil svare hurtigst muligt.
>
>
>
> Med venlig hilsen
>
> Løvinden
>
>
>



Henning (23-06-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 23-06-02 18:27

Løvinden <svar.i@gruppen.tak> skrev i en meddelelse
news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa!

Hejsa

> Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år. Vi har
> et rigtigt godt forhold - men der mangler noget! I princippet kan man
> vel sige, at jeg er jomfru, for han har aldrig kunne trænge op i mig.
> Når vi prøver, føler jeg en ubeskrivelig stor smerte ved
> skedeindgangen og det er umuligt for os at fortsætte. Vi har prøvet
> mange forskellige stillinger, forskellige kombinationer af med/uden
> glidecreme og med/uden kondom, o.s.v..

Skedekramper er ikke helt ualmindelige, de kan være psykisk
betingede, som J¤mrfuen siger.
Får du også kramper, hvis du bare tilfredstiller dig gennem
klitoris pirring?
Kan dine smerter tages med et par brusetabletter når de opstår?

en af de fysiske behandlingsmetoder jeg har hørt om, er at
der sættes en glasstav op, først en mindre og så en stadig
tykkere og tykkere, det virker somme tider men ikke altid.

På siderne af dine hæle, bag til og op, er der nogle zoner der har
med din skede, livmoder og æggestokke at gøre, prøv om
du kan finde dem, de er sikkert meget ømme, dem masserer
du med 2-3 dages mellemrum, med tommelfingeren på
indersiden og pegefingeren på ydersiden af hælene,( lige
meget på begge hæle ) På ydersiden virker det på dine
æggestokke og hormon-produktion, på indersiden på
skede og livmoder.

Du kan også prøve en visionær selvbehandling:
Når du ligger og er lige ved at falde i søvn, forestiller
du dig at du har sex og det ikke gør ondt, men fyldes
med glæde og dejlige fornemmelser ( J¤mfruen kan
give dig en bedre vejledning i visionering, da hun
arbejder med dette i dagligdagen)

MVH
Henning



Girlie (24-06-2002)
Kommentar
Fra : Girlie


Dato : 24-06-02 17:50


"Løvinden" <svar.i@gruppen.tak> skrev i en meddelelse
news:3d14b320$0$78788$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa!
>
> Jeg er en pige på 17 år og har haft fast kæreste i over to år. Vi har et
> rigtigt godt forhold - men der mangler noget! I princippet kan man vel
sige,
> at jeg er jomfru, for han har aldrig kunne trænge op i mig. Når vi prøver,
> føler jeg en ubeskrivelig stor smerte ved skedeindgangen og det er umuligt
> for os at fortsætte. Vi har prøvet mange forskellige stillinger,
forskellige
> kombinationer af med/uden glidecreme og med/uden kondom, o.s.v..


Første gang jeg var sammen med en fyr - og de efterfølgende 2 gange, gjorde
det ufatteligt ondt..det var som at jage en kniv op i underlivet med
dertilhørende blod osv. Det var simpelthen min mødom, der var så sej. men
jeg VILLE bare have det overstået, så jeg bed smerten i mig..ikke lige det
mest behagelige eller pædagogiske råd, men det var hvad jeg følte jeg blev
nødt til. Den første gang er som regel ikke specielt behagelig netop pga.
den forbistrede mødom...desværre...
Efter 3 år var jeg sammen med fyr nr. 2 og der var jeg også fuldstændigt
blokeret. Det gjorde ikke ondt, men han kunne ikke få den ind
overhovedet...vi prøvede og prøvede og endelig lykkedes det, da jeg sad på
ham og styrede løjerne.
Det er godt at sidde øverst så man selv kan styre det, og stoppe og slappe
af hvis det gør for ondt.
Jeg vil sige, at det deværre blot er en smertefuld tærskel der skal
overståes...:(
Det gør også meget ondt at føde et barn, men man har lissom ikke noget andet
valg...:)

Jeg håber meget, at det lykkes for jer...prøv evt. med noget lokalbedøvende?
En masse alkohol? Ja, jeg ved det lyder plat, men når det f.eks. gælder
analsex (som også gør ret ondt i starten) har alkohol hjulpet til lige at
komme over den første slemme smerte...

KNUS



Anja Stinne Nielsen (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Anja Stinne Nielsen


Dato : 25-06-02 12:19


"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d174daa$0$1555$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>

> Jeg håber meget, at det lykkes for jer...prøv evt. med noget
lokalbedøvende?
> En masse alkohol? Ja, jeg ved det lyder plat, men når det f.eks. gælder
> analsex (som også gør ret ondt i starten) har alkohol hjulpet til lige at
> komme over den første slemme smerte...

Det er da for langt ude, at råde en 17 årig pige til at benytte sig af
alkohol.
Specielt i den situation, hvor der ikke er tvivl om, at dette er meget
vigtigt for hende og kæresten...
Så vidt jeg ved... Løser alkohol INGEN problemer, for nogen... Tværtimod!!!!
Analsex gør ret ondt i starten ????
Den må da vist stå for din egen regning... Har DU lært at slappe af???

Stinne



Girlie (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Girlie


Dato : 25-06-02 14:12

"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev i en meddelelse >
> Det er da for langt ude, at råde en 17 årig pige til at benytte sig af
> alkohol.
> Specielt i den situation, hvor der ikke er tvivl om, at dette er meget
> vigtigt for hende og kæresten...
> Så vidt jeg ved... Løser alkohol INGEN problemer, for nogen...
Tværtimod!!!!
> Analsex gør ret ondt i starten ????
> Den må da vist stå for din egen regning... Har DU lært at slappe af???

OK, rolig nu, Stinne:)
Jeg skrev faktisk i bedste mening, det var ikke et angreb:)

Med alkohol mener jeg:
Hvis problemet er fysiologisk (f.eks. en meget sej mødom) så kan alkohol og
dertilhørende afslapning hjælpe til at det ikke gør så ondt "første gang".
Derfor nævnte jeg bl.a. også lokalbedøvende salve eller deslige. Alkohol er
jo også "bedøvende" om man så må sige, og sammen med kæresten kan jeg da
ikke se at de skulle skabe nogle problemer? Men det vil jeg da gerne have
uddybet..?

Hvis problemet er psykisk, hjælper hverken alkohol, lokalbedøvende salve
eller glidecremer naturligvis.

Vedr. Analsex. Ja, jeg har "lært at slappe af", men derfor gør de første 5
cm alligevel ondt, lige indtil han kommer i bund, og min ringmuskel er
afslappet.
Det har dog været til at holde ud, hvis jeg har været lidt beruset, mens det
har været nærmest umuligt i helt pinlig ædru tilstand. Sådan er min
ringmuskel nu engang indrettet.
Alkohol er ikke en løsning som sådan, men det kan hjælpe én til at slappe af
og afspænde, så indtræning kan foregå (enten analt eller vaginalt).

Jeg er altså ikke en eller anden syg bussemand, der sidder og råder en
17årig ud i uføre. Jeg nævner bare nogle ting der evt. kan hjælpe med at
fjerne smerten så hun kan få gennemført samlejet, som de begge to jo gerne
vil.
Og velkommen til gruppen i øvrigt...bare pas lidt på med dine skyts:)
De fleste råd herinde er altså i god mening, men din respons virkede mere
som et angreb på min holdning og ømme ringmuskel:)





Jeannette (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Jeannette


Dato : 25-06-02 15:04

Ok, jeg har klikket lidt idet, håber i kan finde hoved og hale i det
alligevel


"Girlie" skrev
> Hvis problemet er fysiologisk (f.eks. en meget sej mødom) så kan alkohol
og
> dertilhørende afslapning hjælpe til at det ikke gør så ondt "første gang".

Pigen har været ved læge og gynækolog. Man må formode, at hendes mødom har
været oppe til "revision".
Under alle omstændigheder synes jeg, det er dumt at drikke alkohol i
forbindelse med sex.

> Hvis problemet er psykisk, hjælper hverken alkohol, lokalbedøvende salve
> eller glidecremer naturligvis.

Nej det gør det ikke. Men jeg har ingen psykiske problemer, og hos mig
gjorde det også ondt engang og kan stadig gøre i perioder, specielt hvis jeg
ikke er tændt helt vildt. (Og hermed mener jeg ikke kun tændt mentalt).

>Jeg nævner bare nogle ting der evt. kan hjælpe med at fjerne smerten så hun
kan få gennemført >samlejet, som de begge to jo gerne vil.

Det er jo ikke kun en "nu og her"-smerte, men også en der kommer noget tid
efter samlejet er gennemført, der er tale om.

> Vedr. Analsex. Ja, jeg har "lært at slappe af", men derfor gør de første 5
> cm alligevel ondt, lige indtil han kommer i bund, og min ringmuskel er
> afslappet.

Ja for s..... da, og de første par minutter efter han er kommet i bund, gør
lige så ondt. men jeg drikker ikke alkohol af den grund og smerten er ikke
vedvarende flere timer efter.

> Det har dog været til at holde ud, hvis jeg har været lidt beruset, mens
det
> har været nærmest umuligt i helt pinlig ædru tilstand. Sådan er min
> ringmuskel nu engang indrettet.

Jamen så lad dog være med at dyrke analsex? Det er slet ikke det der er
formålet med den tarm og det ville være det samme, som hvis jeg krævede af
mig selv, at jeg kunne tage ham dybt ned i halsen, hvilket min mund ikke er
bygget til, og hvilket jeg da så helt holder mig fra at gøre. ( Please..jer
som læser dette, jeg behøver ingen smarte tekniske råd..)


"Anja Stinne Nielsen" skrev
> Det er da for langt ude, at råde en 17 årig pige til at benytte sig af
> > alkohol.

Helt sikkert. Jeg mener også at det er forkerte signaler, at sende at man
skal drikke for at kunne dyrke smertefrit og godt sex.

> > Analsex gør ret ondt i starten ????
> > Den må da vist stå for din egen regning... Har DU lært at slappe af???

Det har jeg, men f... det gør altså stadig hamrende ondt.

Venlig hilsen

Jeannette, der har forsøgt at svare pigen, der startede denne tråd
personligt, og som stadig ligger inde med et par gode ideer, men meget
private ideer til, hvad der kan være årsag.




Jens Bruun (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-06-02 15:19

Jeannette <nette98@get2net.dk> stjal båndbredde med følgende:

> Venlig hilsen
>
> Jeannette, der har forsøgt at svare pigen, der startede denne tråd
> personligt, og som stadig ligger inde med et par gode ideer, men meget
> private ideer til, hvad der kan være årsag.

Pas nu på. Ikke alt er, hvad det giver sig ud for at være. Se f.eks.
denne her: news:3d150752$0$711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

--
-Jens B. (Der som sædvanlig er en smule mistroisk)



Jeannette (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Jeannette


Dato : 25-06-02 15:33


"Jens Bruun" skrev
> Pas nu på. Ikke alt er, hvad det giver sig ud for at være. Se f.eks.
> denne her: news:3d150752$0$711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Sødt af dig at advare mig. Men jeg forstår for det første ikke ret meget af
det, og for det andet, har jeg ikke noget direkte at skjule. Det er jo ikke
mine bankkontooplysninger, jeg ville skrive om

Nette



Løvinden (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Løvinden


Dato : 25-06-02 15:41


> Jeannette, der har forsøgt at svare pigen, der startede denne tråd
> personligt, og som stadig ligger inde med et par gode ideer, men meget
> private ideer til, hvad der kan være årsag.


Ser frem til at høre fra dig, kan kun være bedre
end de "latterlige" ide'er som er kommet ud af mit indlæg
indtil videre.

lovinden@sol.dk

/Løvinden



Girlie (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Girlie


Dato : 25-06-02 16:12


"Løvinden" <svar.i@gruppen.tak> skrev i en meddelelse
news:3d188084$0$71662$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Jeannette, der har forsøgt at svare pigen, der startede denne tråd
> > personligt, og som stadig ligger inde med et par gode ideer, men meget
> > private ideer til, hvad der kan være årsag.
>
>
> Ser frem til at høre fra dig, kan kun være bedre
> end de "latterlige" ide'er som er kommet ud af mit indlæg
> indtil videre.

Takker.
Jeg håber da at det lykkes for dig trods alle vore latterlige idéer. I det
mindste prøver vi da.





Løvinden (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Løvinden


Dato : 25-06-02 17:00


> Takker.
> Jeg håber da at det lykkes for dig trods alle vore latterlige idéer. I det
> mindste prøver vi da.
>

Ja, yderst latterlige! Hvordan ville du selv opfatte det... hvis du blev
opfordret til
at drikke dig fuld... for at gennemføre dit første samleje?
Det er ihvertfald ikke sådan at jeg har i sinde det skal foregå!

Syntes at de der har svaret på mit indlæg... burde har læst det engang
til...
eller blot pudset deres briller lidt... for så ville de have opdaget at
deres svar/forslag
allerede var blevet prøvet.... og hvis deres itilligens ikke rækker længere
end til at poste den i andre grupper... så er de sq ret latterlige.

>Hvad søren, så fik vi også en mail-adresse på...
>
>--
>-Jens B.
>

Tja, håber at kunne få et konstruktivt svar fra Jeannette... for det lyder
som om hun har noget på sinde som jeg måske kan bruge til noget...

Desuden er det en fake mailadresse som kun er oprettet til hendes svar...
altså ligeså anonymt som jeg er her i gruppen... men sætter da pris på du er
så dygtig til at finde min IP i meddelesen og smide den ud offentligt...

Meeen... hvem ved... måske er jeg dygtigere end dig

/Lovinden



Jens Bruun (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-06-02 17:05

Løvinden <svar.i@gruppen.tak> stjal båndbredde med følgende:

> Desuden er det en fake mailadresse som kun er oprettet til hendes
> svar... altså ligeså anonymt som jeg er her i gruppen...

Hold da liiige op.

> men sætter
> da pris på du er så dygtig til at finde min IP i meddelesen og smide
> den ud offentligt...

Øh?

> Meeen... hvem ved... måske er jeg dygtigere end dig

Ja, hvem ved?

--
-Jens B.



Sabina Hertzum (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 25-06-02 17:11

Løvinden <svar.i@gruppen.tak> wrote:

> Ja, yderst latterlige! Hvordan ville du selv opfatte det... hvis du
> blev opfordret til
> at drikke dig fuld... for at gennemføre dit første samleje?
> Det er ihvertfald ikke sådan at jeg har i sinde det skal foregå!

undskyld jeg siger det men jeg tror næppe Girlie har ment at du skulle
drikke dig fra sans og samling.... men jeg giver hende iøvrigt ret.....
nogle gange kan en enkelt flaske vin til deling med kæresten gøre tricket
til at man kan slappe nok af......

> Syntes at de der har svaret på mit indlæg... burde har læst det engang
> til...
> eller blot pudset deres briller lidt... for så ville de have opdaget
> at deres svar/forslag
> allerede var blevet prøvet.... og hvis deres itilligens ikke rækker
> længere end til at poste den i andre grupper... så er de sq ret
> latterlige.

undskyld jeg siger det men helt ærligt... vi prøver vel alle på at hjælpe...
måske burde du istedet for at blive irriteret og flabet se det for det det
er..... et reelt forsøg på at hjælpe dig med en akavet situation!!!
du fortæller jo intet om hvad der er prøvet og hvad der ellers er sket.....
måske hvis du kom direkte ind på præsis hvordan og hvor det gør ondt samt i
hvilken henseende... om det er uanset hvilken stilling og sådan.....

mht at poste den i andre grupper bør du ikke skære os alle over en kam!

> Tja, håber at kunne få et konstruktivt svar fra Jeannette... for det
> lyder som om hun har noget på sinde som jeg måske kan bruge til
> noget...

og dermed afskærer du alle os andre...

> Desuden er det en fake mailadresse som kun er oprettet til hendes
> svar... altså ligeså anonymt som jeg er her i gruppen... men sætter
> da pris på du er så dygtig til at finde min IP i meddelesen og smide
> den ud offentligt...
>
> Meeen... hvem ved... måske er jeg dygtigere end dig
>
> /Lovinden

hvis du vedbliver med at nedgøre andre her i gruppen tror jeg næppe du når
ret langt.... prøv at se jens's svar endnu engang... bemærk den smiley....

jeg tror vi alle ved at sol.dk er anonymt.......... give us a break......


--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.



Chokmah (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 25-06-02 17:52

On Tue, 25 Jun 2002 17:59:42 +0200, "Løvinden" <svar.i@gruppen.tak>
wrote:


>Ja, yderst latterlige! Hvordan ville du selv opfatte det... hvis du blev
>opfordret til
>at drikke dig fuld... for at gennemføre dit første samleje?
>Det er ihvertfald ikke sådan at jeg har i sinde det skal foregå!

nej men hvis vi nu tager som udgans punkt at det du skriver er rigtigt
din læge og en specilalist har undersøgt dit underliv - der er altså
ikke noget beviseligt i vejen - ja men så må man jo gå ud fra som
skrevet at det er noge pysisk og det er der så kommet nogen bud på
hvordan du kan håndtere dette - at du så ikke bryder dig om svarene
endsige tanken om at dte kunne være noget pysisk gør jo ikke svarene i
sig selv til dårlige svar de når dig bare ikke og du egener dig ikke
til dem -
>


>Tja, håber at kunne få et konstruktivt svar fra Jeannette... for det lyder
>som om hun har noget på sinde som jeg måske kan bruge til noget...

ja ja Ejvind

>Desuden er det en fake mailadresse som kun er oprettet til hendes svar...

fordi det er en web mail gør den ikke fake kan den modtages af og der
sende til den fra afsender så er den såmænd lige så reel som en
hvilken som helst anden konto

>altså ligeså anonymt som jeg er her i gruppen... men sætter da pris på du er
>så dygtig til at finde min IP i meddelesen og smide den ud offentligt...

hmmm det er nu ikke så svært at finde en ip afdresse det er sådan set
bare at trygge på egenskaber og læse header
>
>Meeen... hvem ved... måske er jeg dygtigere end dig

ja det er jo lige det ....men spørgsmålet er om der ikke er dømt troll
for med dine 17 år ..... må man sgu sige at du har en ret omfatne
viden til bare at være newbi..... det er sgu sikkert "Ejvind Kruse"
der har lavet den fra starten den drønnert ?

men Troll eller ej så er der da kommet en på mange måder fortrinelig
debat ud af det og egentligt også abuse og admin.e om hvordan man
takler en situasion under de skitserede rammer - selvom de angiveligt
nok er fiktive
regards
Bo M M
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

Girlie (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Girlie


Dato : 25-06-02 18:27


"Løvinden" <svar.i@gruppen.tak> skrev i en meddelelse
news:3d1892dc$0$37681$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Takker.
> > Jeg håber da at det lykkes for dig trods alle vore latterlige idéer. I
det
> > mindste prøver vi da.
> >
>
> Ja, yderst latterlige! Hvordan ville du selv opfatte det... hvis du blev
> opfordret til
> at drikke dig fuld... for at gennemføre dit første samleje?
> Det er ihvertfald ikke sådan at jeg har i sinde det skal foregå!

Jeg taler altså ikke om at drikke sig fuld. Jeg taler om, at lidt alkohol
(et glas vin eller to i hyggeligt samvær med kæresten) kan gøre at du måske
kan slappe mere af og tage toppen af ubehaget ved indtrængning.
Jeg holder selv mest af ædru sex med min kæreste, men ind i mellem er det da
dejligt at dele en flaske og hygge sig...




Anja Stinne Nielsen (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Anja Stinne Nielsen


Dato : 25-06-02 20:50



> Jeg taler altså ikke om at drikke sig fuld. Jeg taler om, at lidt alkohol
> (et glas vin eller to i hyggeligt samvær med kæresten) kan gøre at du
måske
> kan slappe mere af og tage toppen af ubehaget ved indtrængning.
> Jeg holder selv mest af ædru sex med min kæreste, men ind i mellem er det
da
> dejligt at dele en flaske og hygge sig...

Ja, ja... Hmm... Men lyder nu for mig som om du trækker i land....
Det kan jeg da egentlig godt forstå.... :(
Virkelig et lidt for "smart" råd....
Det skulle da ikke være nødvendigt at bedøve sig...
Jeg synes du mangler respekt for de unge mennesker der her henvender sig for
at få et råd...
Selv løvinden ved det er for langt ude at drikke sig mod til...
Hun og kæresten aner ikke deres levende råd... Også får de leveret sådan et
forslag...
Det er sgu da mangel på respekt fra din side...
FOR DÅRLIGT... :(

Stinne
>
>



Girlie (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Girlie


Dato : 26-06-02 09:39


"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev i en meddelelse
news:afahde$2o58$1@news.cybercity.dk...
>
>
> > Jeg taler altså ikke om at drikke sig fuld. Jeg taler om, at lidt
alkohol
> > (et glas vin eller to i hyggeligt samvær med kæresten) kan gøre at du
> måske
> > kan slappe mere af og tage toppen af ubehaget ved indtrængning.
> > Jeg holder selv mest af ædru sex med min kæreste, men ind i mellem er
det
> da
> > dejligt at dele en flaske og hygge sig...
>
> Ja, ja... Hmm... Men lyder nu for mig som om du trækker i land....
> Det kan jeg da egentlig godt forstå.... :(
> Virkelig et lidt for "smart" råd....
> Det skulle da ikke være nødvendigt at bedøve sig...
> Jeg synes du mangler respekt for de unge mennesker der her henvender sig
for
> at få et råd...
> Selv løvinden ved det er for langt ude at drikke sig mod til...
> Hun og kæresten aner ikke deres levende råd... Også får de leveret sådan
et
> forslag...
> Det er sgu da mangel på respekt fra din side...
> FOR DÅRLIGT... :(
>
> Stinne
> >
> >
>
>



Girlie (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Girlie


Dato : 26-06-02 09:48


"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev i en meddelelse
news:afahde$2o58$1@news.cybercity.dk...

>
> Ja, ja... Hmm... Men lyder nu for mig som om du trækker i land....
> Det kan jeg da egentlig godt forstå.... :(
> Virkelig et lidt for "smart" råd....
> Det skulle da ikke være nødvendigt at bedøve sig...
> Jeg synes du mangler respekt for de unge mennesker der her henvender sig
for
> at få et råd...
> Selv løvinden ved det er for langt ude at drikke sig mod til...
> Hun og kæresten aner ikke deres levende råd... Også får de leveret sådan
et
> forslag...
> Det er sgu da mangel på respekt fra din side...
> FOR DÅRLIGT... :(

Du er virkelig på krigsstien, Stinne....:(
Jeg trækker ikke i land.
Men vi må se tingene i det rette perspektiv.
Jeg ville aldrig råde min jomfruelige 16årige kusine (der aldrig har set en
nøgen mand) til at tage til en fest, drikke sig hammerstiv for at "få mod
til" at gå i seng med en eller anden fyr for første gang.
Hun fortalte mig, at hun var blevet inviteret af en fyr, der var vild med
hende, men jeg frarådede det på det kraftigste.

Men udfra det Løvinden har fortalt er situationen jo en helt anden. De har
været sammen i 2 år, de har haft sex, kender hinanden meget intimt osv. Det
eneste, der mangler er selve penetrationen.
Derfor synes jeg - når nu de har prøvet ALT - at noget lokalbedøvende eller
en flaske vin, kan være med til at løsne lidt op...who knows?
Det er da ikke respektløst. Hvis hun aldrig havde været nær en mand intimt,
ville jeg da aldrig nogensinde råde hende til at miste mødommen i en
brandert, men fordi det er en kæreste hun har kendt så længe og fordi de
netop har haft sex på mange måder, kan jeg ikke se det skulle være så
harmfuldt.
Men sådan er det jo.
Jeg skrev ikke mit råd af mangel på respekt, men fordi hun bad om et råd, og
det var bla. et af mine råd.
Længere er den ikke.
Jeg synes blot ikke, at du kan tillade dig at nedgøre min mening på den måde
som udtryk for mangel på respekt os som værende "for dårligt" fra min side.

Jeg er altså ikke en eller anden klam stodder, der sidder og tænker på alle
de 17årige jomfruer, der bare skal påfyldes alkohol og tages hårdt!

Jeg er derimod en ung mor på 25, der også har prøvet lidt af hvert. Og jeg
gør det faktisk i den bedste mening.





Jens Bruun (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 26-06-02 11:09

Girlie <girlie@hotmail.com> stjal båndbredde med følgende:

> Jeg skrev ikke mit råd af mangel på respekt, men fordi hun bad om et
> råd, og det var bla. et af mine råd.
> Længere er den ikke.
> Jeg synes blot ikke, at du kan tillade dig at nedgøre min mening på
> den måde som udtryk for mangel på respekt os som værende "for
> dårligt" fra min side.

Ikke alle opfattede dit råd negativt, skal du lige vide. Faktisk er det
sjældent, man møder et så dejligt befriende politisk ukorrekt men
særdeles fornuftigt råd i en sådan tråd.

> Jeg er altså ikke en eller anden klam stodder, der sidder og tænker
> på alle de 17årige jomfruer, der bare skal påfyldes alkohol og tages
> hårdt!

Man skal selv være en klam stodder, for at få en sådan tanke på baggrund
af dit oprindelige svar.

> Jeg er derimod en ung mor på 25, der også har prøvet lidt af hvert.
> Og jeg gør det faktisk i den bedste mening.

Jeg var ikke et sekund i tvivl

--
-Jens B.



Anja Stinne Nielsen (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Anja Stinne Nielsen


Dato : 26-06-02 16:18



> Man skal selv være en klam stodder, for at få en sådan tanke på baggrund
> af dit oprindelige svar.
>
> > Jeg er derimod en ung mor på 25, der også har prøvet lidt af hvert.
> > Og jeg gør det faktisk i den bedste mening.
>
> Jeg var ikke et sekund i tvivl
>
> --
> -Jens B.

Det er fint DU ikke var i tvivl... :)
Men desværre var Løvinden det... :(

Kh Stinne

>



Sabina Hertzum (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 26-06-02 16:23

Anja Stinne Nielsen <Anja@Fuxie.ADSL.dk> wrote:
>> Man skal selv være en klam stodder, for at få en sådan tanke på
>> baggrund af dit oprindelige svar.
>>
>>> Jeg er derimod en ung mor på 25, der også har prøvet lidt af hvert.
>>> Og jeg gør det faktisk i den bedste mening.
>>
>> Jeg var ikke et sekund i tvivl

> Det er fint DU ikke var i tvivl... :)
> Men desværre var Løvinden det... :(

og det mener du berettiger at du begynder at strø om dig med en masse
misforståede holdninger til det hele...
jeg personligt var heller ikke i tvivl om hvad Girlie mente..... grunden
til det er at jeg igennem et stykke tid har læst hendes råd her og i andre
grupper og derfor ikke kunne forestille mig hun ville foreslå noget sådant
som i anklager hende for.....

hvis du var i tvivl så spørg i stedet for at anklage..... det kunne være du
lærte noget...

fut: dk.snak.snik
--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.



Henning (27-06-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 27-06-02 09:07

Girlie <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d197fc0$0$78782$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Derfor synes jeg - når nu de har prøvet ALT - at noget lokalbedøvende
> eller en flaske vin, kan være med til at løsne lidt op...who knows?
> Det er da ikke respektløst.

a pro pro alkohol:
Min kærer viv kommer nemmere i forbindelse med
sin seksualitet, hvis vi deler en flaske vin, end hvis
vi ikke gør det, så alkohol er ikke bare af det onde,
men kan være netop det afrodicia, der skal til for at
løse op for nogle psykiske mekanismer, der måske
sidder og blokerer for muligheden for at få lyst til
sex, alkohol kan være med til at sænke nogle hæmninger,
så man kan få en dyb og inderlig dialog med hinanden,
som igen fører til, at nogle ting man hver især måske
har tumlet med i forhold til hinanden, netop kommer
på bordet og bliver løst op for, så man igen føler
sig forelsket og elsket.
Og med hensyn til hemningerne, betyder alkoholen
også, at de seksuelle ting, man måske ikke sådan
lige i "ædru" tilstand tør blotlægge, kommer frem
og skal afprøves, eller gentages, fordi det var dejligt
sidate gang man var sammen efter at have delt en
flaske vin.

MVH
Henning


Freya (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Freya


Dato : 26-06-02 10:14

"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev:

>Selv løvinden ved det er for langt ude at drikke sig mod til...

Nå, dummere er hun trods alt ikke, eller hvordan skal den forståes?
Desuden var der ikke tale om at drikke sig mod til.

>Det er sgu da mangel på respekt fra din side...
>FOR DÅRLIGT... :(

Slap dog af!

Bare fordi et indlæg ikke er overklistret med chat-fis, *G*, *GF*, *S*
og *SF*, er det ikke ensbetydende med at det ikke er skrevet med et
smil, og Girlie skrev jo selv om forslaget, at det var lidt plat, så
hun tiltror formentlig læseren at denne selv kan vurdere hvorvidt
forslaget kan bruges eller skrottes.

Nu har du brugt tre indlæg på at fortælle at du synes det er et
dårligt forslag, men ikke et eneste på noget konstruktivt, i
modsætning til Girlie, som rent faktisk skrev et omfattende indlæg,
med flere gode råd, hvoraf alkohol-delen var en bibemærkning og med
forbehold.

Så hids du dig bare ned igen.
--
Freya

Anja Stinne Nielsen (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Anja Stinne Nielsen


Dato : 26-06-02 17:18


"Freya" <freyz@c.dk> skrev i en meddelelse
news:751jhu09da1c51of7thpqgvl5iaso35ech@4ax.com...
> "Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev:
>
> >Selv løvinden ved det er for langt ude at drikke sig mod til...
>
> Nå, dummere er hun trods alt ikke, eller hvordan skal den forståes?
> Desuden var der ikke tale om at drikke sig mod til.
>
> >Det er sgu da mangel på respekt fra din side...
> >FOR DÅRLIGT... :(
>
> Slap dog af!
>
> Bare fordi et indlæg ikke er overklistret med chat-fis, *G*, *GF*, *S*
> og *SF*, er det ikke ensbetydende med at det ikke er skrevet med et
> smil, og Girlie skrev jo selv om forslaget, at det var lidt plat, så
> hun tiltror formentlig læseren at denne selv kan vurdere hvorvidt
> forslaget kan bruges eller skrottes.
>
> Nu har du brugt tre indlæg på at fortælle at du synes det er et
> dårligt forslag, men ikke et eneste på noget konstruktivt, i
> modsætning til Girlie, som rent faktisk skrev et omfattende indlæg,
> med flere gode råd, hvoraf alkohol-delen var en bibemærkning og med
> forbehold.
>
> Så hids du dig bare ned igen.

Hmm... Freya... Troede faktisk dette emne var overstået...
Kom dog selv videre... Gab-gab!

> Freya



Chokmah (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 26-06-02 18:11

On Wed, 26 Jun 2002 18:17:42 +0200, "Anja Stinne Nielsen"
<Anja@Fuxie.ADSL.dk> wrote:


>Hmm... Freya... Troede faktisk dette emne var overstået...
>Kom dog selv videre... Gab-gab!

egentligt ikke så længe der kan skrives noget af relevans så er der
ikke nogen udløsb dato på noget der nogensinde har været skrevet siden
gruppens oprindelse : selv_om du indikere at du er ved at falde af
stolen af træthed så gør dig lige den anstrengelse og sæt dig ind i
hvad du foretager dig inden - kulminere i at blive dum at høre på

Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

Puk (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Puk


Dato : 25-06-02 21:02

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d18a7c6$0$1491$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg taler altså ikke om at drikke sig fuld. Jeg taler om, at
lidt alkohol
> (et glas vin eller to i hyggeligt samvær med kæresten) kan gøre
at du måske
> kan slappe mere af og tage toppen af ubehaget ved indtrængning.

Ok den del havde jeg nok også misforstået da du skrev:
"En masse alkohol?" i dit første indlæg. Jeg troede vitterlig du
mente det som en masse alkohol og ikke bare et par glas vin.

Men uanset hvad så er det jo et validt råd hvis det har virket
for dig selv. Om end nok ikke et jeg selv ville følge.

Mange hilsner
Puk




Jens Bruun (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-06-02 16:16

Løvinden <svar.i@gruppen.tak> stjal båndbredde med følgende:

> Ser frem til at høre fra dig, kan kun være bedre
> end de "latterlige" ide'er som er kommet ud af mit indlæg
> indtil videre.
>
> lovinden@sol.dk

Hvad søren, så fik vi også en mail-adresse på...

--
-Jens B.



Chokmah (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 25-06-02 17:24

On Tue, 25 Jun 2002 16:41:25 +0200, "Løvinden" <svar.i@gruppen.tak>
wrote:

>
>> Jeannette, der har forsøgt at svare pigen, der startede denne tråd
>> personligt, og som stadig ligger inde med et par gode ideer, men meget
>> private ideer til, hvad der kan være årsag.
>
>
>Ser frem til at høre fra dig, kan kun være bedre
>end de "latterlige" ide'er som er kommet ud af mit indlæg
>indtil videre.

hvad var det for nogen der var laterlige dem alle ?
eller bare nogen af dem ?


--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

Jeannette (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Jeannette


Dato : 25-06-02 19:12

Løvinde, se news:3d048eea$0$78792$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...




Chokmah (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah


Dato : 25-06-02 20:24

On Tue, 25 Jun 2002 20:12:04 +0200, "Jeannette" <nette98@get2net.dk>
wrote:

>Løvinde, se news:3d048eea$0$78792$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hmm ???
den kan jeg ikke se !
MvH
Bo M M
>
>

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
To live outside the law, you must be honest.(Dylan)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html http://alice.vincent.net/78.html#The_Quiet_Room

Henning (26-06-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 26-06-02 07:18

Chokmah <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
news:voghhuc2hb1c0mgll9b9edh0e9vplo1vl0@4ax.com...
> On Tue, 25 Jun 2002 20:12:04 +0200, "Jeannette" <nette98@get2net.dk>
> wrote:
>
>> Løvinde, se news:3d048eea$0$78792$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Hmm ???
> den kan jeg ikke se !
> MvH
> Bo M M

Citat
Hej NG

For at gøre en lang historie kort, har mig og min kæreste følgende problem.
Når vi har sex, er det dejligt for begge parter, men bagefter har min
kæreste ondt i skeden. Vi er fornyligt begyndt at dyrke sex uden kondom -
min kæreste begyndte på p-piller. Før brugte vi kondom, og der var ingen
problemer.... Hun beskriver smerten som brændende, og som om det svier......

Nogen der kender til ovenstående problem, og evt. har en god løsning ?

På forhånd tak
Steffen

Citat slut

MVH
Henning


Anja Stinne Nielsen (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Anja Stinne Nielsen


Dato : 25-06-02 16:25


"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d186c03$0$1471$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev i en meddelelse >
> > Det er da for langt ude, at råde en 17 årig pige til at benytte sig af
> > alkohol.
> > Specielt i den situation, hvor der ikke er tvivl om, at dette er meget
> > vigtigt for hende og kæresten...
> > Så vidt jeg ved... Løser alkohol INGEN problemer, for nogen...
> Tværtimod!!!!
> > Analsex gør ret ondt i starten ????
> > Den må da vist stå for din egen regning... Har DU lært at slappe af???
>
> OK, rolig nu, Stinne:)
> Jeg skrev faktisk i bedste mening, det var ikke et angreb:)

Angreb??? Hmm... Øh, nej vel...

> Med alkohol mener jeg:
> Hvis problemet er fysiologisk (f.eks. en meget sej mødom) så kan alkohol
og
> dertilhørende afslapning hjælpe til at det ikke gør så ondt "første gang".
> Derfor nævnte jeg bl.a. også lokalbedøvende salve eller deslige. Alkohol
er
> jo også "bedøvende" om man så må sige, og sammen med kæresten kan jeg da
> ikke se at de skulle skabe nogle problemer? Men det vil jeg da gerne have
> uddybet..?
>
> Hvis problemet er psykisk, hjælper hverken alkohol, lokalbedøvende salve
> eller glidecremer naturligvis.
>
> Vedr. Analsex. Ja, jeg har "lært at slappe af", men derfor gør de første 5
> cm alligevel ondt, lige indtil han kommer i bund, og min ringmuskel er
> afslappet.
> Det har dog været til at holde ud, hvis jeg har været lidt beruset, mens
det
> har været nærmest umuligt i helt pinlig ædru tilstand. Sådan er min
> ringmuskel nu engang indrettet.
> Alkohol er ikke en løsning som sådan, men det kan hjælpe én til at slappe
af
> og afspænde, så indtræning kan foregå (enten analt eller vaginalt).

Sy´nes seriøst ikke det er for smart, at råde en 17 årig til at benytte sig
af alkohol,
for at kunne klare smerten...
Hvad er der blevet af nærværd?
Synes godt nok hun har bedst af at "være ved sine fulde fem" når der nu er
de problemer der er...

> Jeg er altså ikke en eller anden syg bussemand, der sidder og råder en
> 17årig ud i uføre. Jeg nævner bare nogle ting der evt. kan hjælpe med at
> fjerne smerten så hun kan få gennemført samlejet, som de begge to jo gerne
> vil.
> Og velkommen til gruppen i øvrigt...bare pas lidt på med dine skyts:)
> De fleste råd herinde er altså i god mening, men din respons virkede mere
> som et angreb på min holdning og ømme ringmuskel:)

Det beklager jeg da....*GG*
Sådan må du jo så huske, det ikke er for alle...*SS*

Stinne



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408941
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste