Lexmark z13, z23 el. Z33 PSU
Fra : Jan Madsen

Dato : 22-06-02 15:49

Er der én der ejer en Lexmark Z13, Z23 eller Z33, der kan gøre mig en lille
tjeneste:

Jeg har i dag købt en ny Lexmark z33, som jeg fik til spotpris, fordi
strømforsyningen mangler.
Strømforsyningen monteres således: http://2bak.homepage.dk/z33.gif
Jeg har en anden ekstern PSU, som kan bruges (samme specs), men skal
naturligvis forbinde plus og minus DC på Z33'eren korrekt. Inden i det hul,
hvor PSU'en monteres sidder 2 kobberskinner, som PSU skubbes ind imod. Jeg
kan ikke se, hvad der er hvad.
Er der én, som har en sådan printer (z13, z23 el. z33), der lige vil
uliejlige sig og fortælle mig hvad der er plus og minus på selve psu'en? Den
øverste eller nederste?
Sådan her: http://2bak.homepage.dk/z33_2.gif

Det er ikke sikkert, at det står på PSU'en, men det er da et forsøg værd.
Tak.
/Jan

Fra : Brian Strate

Dato : 22-06-02 17:48

Hej
Jeg har en z23.
Det står ikke noget på min men ifølge mit voltmeter
sidder + øverst og - nederst.

Mvh
Brian

Fra : Jan Madsen

Dato : 22-06-02 17:56

"Brian Strate" <brian@jbstrate.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har en z23.
> Det står ikke noget på min men ifølge mit voltmeter
> sidder + øverst og - nederst.
>
> Mvh
> Brian

Perfekt ! Tak for hjælpen, Brian