Yamaha Aerox 50
Fra : Bluesman

Dato : 22-06-02 15:26

Hej gruppe,,

Min Aerox er ufatteligt sløj i optræk,,

Kører fint på toppen, men tager en evighed om at nå derop

nogen der kan hjælpe ?

pft Bluesman

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 22-06-02 17:11

> nogen der kan hjælpe ?

Ja det kan GniTocs han skrev 6 timer før det her indlæg dette svar på dit
gamle indlæg:

Monter Polini Evolution cylinderkit, krumtap, udstødning, kobling,
variomatic, membranblok og en Ø25mm Dell'Orto med tilhørende studs,
så er den ikke længere langsom om at komme deropad

En ting mere er at man for at være venlig normalt venter 2-3 dage med at
reposte.....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Bluesman

Dato : 22-06-02 17:57

Tak for det og Undskyld

mvh Blues

Fra : Bluesman

Dato : 22-06-02 17:59

Hvis der måske er en lidt mindre avanceret måde at klare problemet bliver
jeg da også glad for det

mvh Blues

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 30-06-02 14:50

"Bluesman" <absolute@norespect.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der måske er en lidt mindre avanceret måde at klare problemet bliver
> jeg da også glad for det

Umiddelbart lyder det som om dine ruller ikke er ruller mere men firkanter..
prøv at skille dem ad og se..
Jeg kører normalt ca 3000 km på et sæt kvalitets ruller.

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Bluesman

Dato : 30-06-02 19:06

Jo firkantede ruller på en spritny Aerox,, det er meget normalt

men som nævnt tidligere har jeg fået ordnet problemet

mvh Bluesman

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-07-02 21:25

"Bluesman" <absolute@norespect.dk> skrev i en meddelelse
> Jo firkantede ruller på en spritny Aerox,, det er meget normalt

Der står jo ingen steder at den er ny, så prøv lige...!

> men som nævnt tidligere har jeg fået ordnet problemet

Ja, i en anden tråd haar jeg lige fundet ud af.. Hvis nu du havde skrevet
det i samme tråd havde jeg nok set det!!!

> mvh Bluesman

Din qoute teknik stinker læs venligst
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Dogmann

Dato : 23-06-02 21:33

Køb et nyt udstødningsrør, evt hos http://www.polini.de/

Dogmann.

Fra : Jørn Becker

Dato : 10-07-02 18:45

På en længere tur kørte min Aerox 39 km/l med 60-65 km/t. Er det
muligt at få flere km/l ud af en aerox?

Ringen er fjernet ellers er der ikke pillet ved den.