Webhotel med ASP.NET?
Fra : Jørn Andersen

Dato : 22-06-02 04:49

Hej,

Jeg skal snart til at flytte en del af et ASP-site over på et nyt
domain, og så var det jo en glimrende anledning til at lave en
"migration" til ASP.NET.
Er der nogen, der kan anbefale et webhotel, der understøtter ASP.NET?

Derudover skal det såmænd blot opfylde de almindelige krav: Stort set
gratis, en oppetid på 101%, ubegrænset diskplads m.v. og så
selvfølgelig nogle supportere, der hele tiden sidder på spring for at
opfylde de allermest tåbelige krav, man kan finde på :)

Nej - mere seriøst: Et billigt og nogenlunde stabilt webhotel, som
understøtter ASP.NET.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-06-02 07:27

Jørn Andersen wrote in news:ejf7huo1emqp1031k1o1au3ocig0o16809@4ax.com:

> [...]
> opfylde de allermest tåbelige krav, man kan finde på :)
>
> Nej - mere seriøst: Et billigt og nogenlunde stabilt webhotel, som

jeg har flyttet til Jirty.dk og er meget glad for at være hos dem. De
ligger godt nok i den dyre ende af skalaen, men de har styr på hvad de
laver.

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-06-02 11:18

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> wrote in message
> Er der nogen, der kan anbefale et webhotel, der understøtter ASP.NET?

Der har på det sidste været mange diskussioner om samme emne i gruppen hvor
det er ontopic:

--
Jakob Andersen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 22-06-02 11:50

On Sat, 22 Jun 2002 12:18:11 +0200, "Jakob Andersen"
<jakob@effectus.dk> wrote:

>"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> wrote in message
>
>Der har på det sidste været mange diskussioner om samme emne i gruppen hvor
>det er ontopic:

Ja, der har været en del om, hvem der *tilbød* ASP.NET, men ikke så
meget om kvalitet og bruger-erfaringer.
Desuden er det ofte heller ikke fremgået af de pågældende udbyderes
websider, at de understøtter ASP.NET, selv om det blev sagt i gruppen.

Så det var grunden til, at jeg vovede at spørge her - altså for at få
konkrete erfaringer fra brugere.

Men du har selvfølgelig ret:
Den mest korrekte gruppe er .webhotel-gruppen, så XFUT dertil.

Så håber jeg bare, at nogle af brugerne fra .asp vil svare i .webhotel
- please :)

Mvh.
--
Jørn Andersen,