Nyt kabinet...hvilket??
Fra : Per Frandsen

Dato : 22-06-02 00:05

Hejsa

Som de hurtige sikkert har gættet skal jeg have mig et nyt kabinet. Lige nu
har jeg et AOpen HQ-08 og det er sku svært at få luftet ud i hvis der ikke
sidder en masse uønskede, for mig ihvertifald, blæsere. Jeg prøvede med to
blæsere i kabinettet, en der suger ind forneden og en der puster ud foroven.
Det gav ikke så meget andet end en masse støj og 6 grader mindre.
Nu vil jeg så have et kabinet der er lidt mindre....jeg har ikke brug for så
meget plads alligevel.
Jeg har kigget lidt på lillebroderen til mit nuværende, et HQ-45 så vidt jeg
husker.
Dette kabinet ved jeg virker udemærket, men hvis andre har bedre forslag
ville det jo være rart.

Jeg har også kigget lidt på dette
http://www.3rsystem.co.kr/product/case/neonlight_eng.htm
som jeg har set ved SHG.
Det virker jo meget fikst, men det ser ud til at være lidt skrøbeligt !?!
Nogen der har erfaringer med den ?

Andre forslag til kabinetter er også velkomne, det skal bare være i midi
størrelsen.

Hilsen Per

Fra : Lasse Thomassen

Dato : 22-06-02 07:21

Køb selvfølgelig et Chieftec!

Andet er der ikke at sige.
Det er værd at tage op til overvejelse.

Mvh.

Lasse Thomassen

Fra : Tinky Winky

Dato : 22-06-02 10:58

> [...]
jeg
> husker.
> Dette kabinet ved jeg virker udemærket, men hvis andre har bedre forslag

Jeg kendte en der havde en T-bird 1400 (bliver varm) i et HQ-45. Det blev
han nødt til at skifte ud fordi hans CPU blev for varm. Han havde lavet en
masse huller i det men det hjalp ikke ordentligt før han skiftede kabinet.
Jeg ville ikke købe et HQ-45. I hvert fald ikke til en AMD CPU.