Forsinket udskrift af et pup-up-vindue med~
Fra : Michael Arnø

Dato : 21-06-02 17:42

Jeg har forsøgt at lave nedenstående....og det virker egentlig efter
hensigten - når der ikke åbnes den ønskede pdf-fil i pop-up-vinduet. Den
kører fint hvis der foreksempel åbnes en htm-fil (som er skrevet ind i
nedenstående kode).

Hvad gør jeg galt?

Håber nogen kan hjælpe mig på rette spor

- Michael

<head>
<title>Udskriver....</title>

<script>
var runs=0;
var tid=0;

function forsink(){
runs++;
if (runs<1) {
tid=window.setTimeout("forsink()",5000);
} else {
runs=0;
}
}

function printmig(){
printwin = window.open('fejl.htm','printervenlig');
forsink()
printwin.focus();
printwin.print();
printwin.close();
}

</script>
</head>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-06-02 17:57

Fri, 21 Jun 2002 18:42:07 +0200, skrev "Michael Arnø"
<michael@arnoe.dk>:

> [...]
>hensigten - når der ikke åbnes den ønskede pdf-fil i pop-up-vinduet. Den
>kører fint hvis der foreksempel åbnes en htm-fil (som er skrevet ind i

Du kan ikke udskrive pdffiler med javascript.

Javascript bruger browserens printfunktion, men da et pdfdokument
vises i Acrobat, så er det 'Acrobats printfumktion, der skal
bruges.