Logning af folks ID på tagwall ?
Fra : - = KG = -

Dato : 21-06-02 11:47

Jeg kører en tagwall og havde været så naiv at tro på folk kunne opføre sig
ordentligt, men jeg blev sandelig klogere...desværre.

Anyway...hvilke muligheder er der for logning af folks identitet? Er det kun
muligt at logge IP eller kan man også logge DNS name osv ? Hvis jeg har IP
adressen hvor kan jeg så finde yderligere info om den person og eventuelt
annmelde ham/hende hvis det skulle komme så vidt ?

Mvh KG

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-06-02 09:35

- = KG = - wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> adressen hvor kan jeg så finde yderligere info om den person og eventuelt
> annmelde ham/hende hvis det skulle komme så vidt ?

prøv at se tråden i dk.edb.internet [1] der omhandler det du gerne vil. Hvis
du vil lave en Java-applet eller ActiveX-komponent i stedet, så kan du få
_alle_ oplysninger om brugerne ... hvis du vil. Du kan også kigge i tråden
[2], der omhandler hvordan man kan finde ud af, hvor en IP hører hjemme.

[1]
http://groups.google.com/groups?dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-8&th=9ded51b7cd198699&see
km=1024673954.459954%40kalvebod.groenjord.dk&frame=off

[2] http://groups.google.com/groups?dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-8&th=e711b0b54d3b0cf3

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne