[.NET] Opsætningsproblem
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 21-06-02 09:29

Hej alle. Jeg har lige installeret .NET på en hel frisk installation af IIS.
Når jeg prøver at køre en .NET side (ligegyldigt indhold, har også prøve med
en blank fil) så kommer den med fejlbeskeden:

Server Error in '/' Application.
-----------------------

Value cannot be null. Parameter name: path2

Og den kommer ved alle filer som ender på .aspx ligegyldigt indholdet. Hvad
kan problemet være?

Mvh Mark

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-06-02 10:24

Mark S. Rasmussen wrote:
> Hej alle. Jeg har lige installeret .NET på en hel frisk installation
> af IIS. Når jeg prøver at køre en .NET side (ligegyldigt indhold, har
> også prøve med en blank fil) så kommer den med fejlbeskeden:

[SNIP]

Hvad står der i stack trace?

--
Jakob Andersen

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 21-06-02 10:36

> Hvad står der i stack trace?

Der står følgende:

[ArgumentNullException: Value cannot be null.
Parameter name: path2]
System.IO.Path.Combine(String path1, String path2) +419
System.Web.FilePathParse..ctor(String path, Boolean isFile, Boolean
getShortNames) +366

System.Web.FileChangesMonitor.StartMonitoringDirectoryRenamesAndBinDirectory
(String dir, FileChangeEventHandler callback) +46
System.Web.HttpRuntime.FirstRequestInit(HttpContext context) +324

[HttpException (0x80004005): ASP.NET Initialization Error]
System.Web.HttpRuntime.FirstRequestInit(HttpContext context) +926
System.Web.HttpRuntime.ProcessRequestInternal(HttpWorkerRequest wr) +128

Mvh Mark

Fra : Peter Nielsen

Dato : 21-06-02 11:38

Lige et indskudt spørgsmål... Ka man godt komme med ASP.NET spørgsmål
herinde ?? Fordi at har jeg nemlig ledt lidt efter .net ng'er :)

mvh Peter Nielsen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-06-02 12:24

Peter Nielsen wrote in news:3d13021b$0$53220
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Lige et indskudt spørgsmål... Ka man godt komme med ASP.NET spørgsmål
> herinde ?? Fordi at har jeg nemlig ledt lidt efter .net ng'er :)

jepperdi ... der er faktisk ikke andre steder ...

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk