Problemer med Wireless LAN
Fra : Lukas Lunow

Dato : 21-06-02 08:43

Hej NG

Jeg har 2 laptops (win98 & win2k), som er udstyret med hhv. inbygget adaptor
og Dlink PCMCIA. Acces point er en 3com 2000.

Nu kommer mit spørgsmål. Ideen er at sætte det op til at køre med TDC
BredbåndADSL. Men i øjeblikket er det kun 2 pcer og acces point. Jeg har et
problem da jeg slet ikke kan få forbindelse mellem de 2 maskiner. De er
begge forbundet til acces point uden problemer. Skal der mere til at forinde
de 2 så der kan deles filer end access point og 2 kort?

Er der noget man skal huske når man skal sætte det op med TDCADSL?

Mvh og på forhånd tak

Lukas