Langsom programafslutning
Fra : jan

Dato : 21-06-02 06:59

Hej
Hvor skal jeg dog lede efter fejlen !!!!
Jeg har et program som kører under forskellige versioner af windows - men
den driller kun under windows 98 (både 1. og 2. edition). Hvis jeg fx.
lukker programmet på "X" øverst i højre hjørne - (jeg har modsætning til
alm. afslutning ingen kode programmet i dette tilfælde skal løbe igennem
inden der lukke) - normalt lukker programmet straks, men under W 98 går der
5-7 sek. før der lukkes.

Starter jeg så min program i debuggeren til VB 6 - lukker den selvfølgelig
straks - selv under W98.

Har een eller anden et bud på hvad årsagen kan være til den langsomme
nedlukning under W98 ?

m.v.h.

Jan