SP: Overvågning af "Gæster" på en FTP serv~
Fra : Spooky©

Dato : 19-06-02 08:32

Hejsa...

Jeg har 2 PC'er kørende heraf er den ene online 24/7/365 og bruges
som FTP server.

Nu er det sådan at det program jeg bruger som FTP server proggy er
"G6FTP" fra "BulletProof" og ville godt have det sådan sat op, at
jeg inde fra min anden PC'er hvor jeg sidder til daglig og
"roder", ville kunne overvåge/se hvor mange "Gæster" der lige pt.
er inde på min FTP Server.

Mit spørgsmål er nu:

Kan det lade sig gøre og i så fald - hvilket proggy skal jeg
bruge/eller hvilket skal der til for at gøre dette?

Begge PC'er kører med Windows 2000 Prof/DK og er koblet sammen via
en 100 MBit HUB. i et lokalnetværk på i alt 3 PC'er som alle har 2
netkort 10/100 (Intel) installeret.

Mvh.

John

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 21-06-02 05:53

> [...]
>
> Kan det lade sig gøre og i så fald - hvilket proggy skal jeg
> bruge/eller hvilket skal der til for at gøre dette?

Jeg kender ikke det program du bruger, men jeg har selv lavet en FTP logfil,
der bliver skrevet på et delt drev.

Keneth Rasmussen