Ros til gruppen
Fra : Steen Johansen

Dato : 20-06-02 21:46

Jeg må tage min hat af, for gruppen i er bare gode og sociale
at BW er blevet en af jeg og deltager i jeres udmærkede netværk
er jeg måde forbavset og meget glad for. I er bare gode
Når sommeren er forbi kommer jeg til en af jeres sammenkomster
og giver en omgang, måske et par stykker så også Tomas kommer med på vognen
Kærligst Steen

Fra : Tomas O.

Dato : 20-06-02 23:16

Steen Johansen skrev:

> [...]
> sammenkomster og giver en omgang, måske et par stykker så
> også Tomas kommer med på vognen Kærligst Steen

Tak Steen. Vi glæder os da til at se dig. Du kommer vel på
motorcykel?

Hilsen
Tomas som lige futter til snik
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/

Fra : Morgan Frimann

Dato : 23-06-02 01:48

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Tak Steen. Vi glæder os da til at se dig. Du kommer vel på
> motorcykel?

Det lyder fandme ulækkert - og det kan vel heller ikke være helt
ufarligt????

Fra : Anita

Dato : 23-06-02 12:09

"Morgan Frimann" skrev

> Det lyder fandme ulækkert

Ulækkert? Nej nu har jeg hørt det med. Nu ved jeg ikke om det er
Steen du hentyder til, for motorcykler er da noget af det fedeste

> - og det kan vel heller ikke være helt ufarligt????

Nopes, men det er det heller ikke at gå over gaden.

/Anita

FUT: dk.snak.snik

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-06-02 13:18

[Anita | Sun, 23 Jun 2002 13:09:12 +0200]

>Ulækkert? Nej nu har jeg hørt det med.

Jeg tror at Morgan refererer til at Steen skulle 'komme' PÅ en
motorcykel...

Jeg, personligt, ville da sagtens kunne se det lækre i dén situation

>FUT: dk.snak.snik

Futtede tilbage igen, når blot vi holder os til emnet, passer det jo
fint hér i gruppen :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 23-06-02 18:02

"Rene' Hjorth"

> Jeg tror at Morgan refererer til at Steen skulle 'komme' PÅ en
> motorcykel...

*LOL* Damn jeg er bare langsom nogle gange. Godt set René.

Ja bestemt.

/Anita

Fra : Chokmah

Dato : 21-06-02 08:53

On Thu, 20 Jun 2002 22:45:53 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

Kære Steen

>Jeg må tage min hat af, for gruppen i er bare gode og sociale
>at BW er blevet en af jeg og deltager i jeres udmærkede netværk

jow tak det går i det store hele fortrineligt !

>er jeg måde forbavset og meget glad for.

Steen fordi man har fåed klippet sin internet forbindelse p.gr uetisk
opførsel er jo ikke ensbetydene med - man ikke kan starte på ny - det
er du jo selv et levene eksempelt på - så jeg forstår dit broderskab
med vor ven BW og hvis man ellers tør håbe på du holder ord -
kan man måske håbe på et fordrag om før og efter rehabiliteringe?

> I er bare gode

ja !

>Når sommeren er forbi kommer jeg til en af jeres sammenkomster
>og giver en omgang, måske et par stykker så også Tomas kommer med på vognen

ja ja du lover og lover men bliver det til noget ???
HJertligts men bestemt
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 03:30

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 03:30

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 03:30

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 03:30

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 03:30

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 03:30

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-02 03:30

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Måske i en tænkt beskrevet eller littererær situasion - men som
> faktisk begivenhed der tager udgansgpunkt i virkligheden som en
> virkelige hændelse ville du som far , tage et af dine egne børn :
> stikke en dildo op bag i - imens det blev video filmet ?

Jeg havde lidt dårlig samvittighed, da min job-liderlighed indirekte fik min
søn til at tage røvsygt SID-arbejde, hvor han puklede til lav løn.

Hvis mine børn var frigjorte nok til at tjene det hundreddobbelte i timen
ved at lade sig filme, mens jeg eller en anden skubbede et lidt bredt
sygetermometer op, og filmmanipulator satte et andet ansigt på og noget vild
lyd, så ville jeg have knap så dårlig samvittighed.

> at gøre som du beskriver - kan jeg ikke finde nogen steder der er
> ufarlige - vi taler om en reel begivenhed : en far føre en dildo analt
> op i sit barn imens det bliver video filmet !

Forklar det farlige ved, at man forestiller sig og skriver om, hvad burde
være lovligt?

> jeg vil kun og helt besluttet sige at jeg 100 % afstand fra et sådan
> hændelses forløb.

Jamen du har din mening og jeg har min mening, og da du virker som en
Zen-buddhistisk, rar tolerant fyr, så kan jeg bare undres.

Især undres jeg, når du nævner mit tankespind i sammenhæng med kvote, og i
samme indlæg ikke tager afstand imod censuren mod Steen Johansen

Den afgørende grundlægger af demokratiet sagde jo:

"Jeg afskyr hvad du siger, men jeg vil kæmpe for din ret til at sige det"
Voltaire

og uden den holdning, forærer vi lige så stille alt til stalinisme og
lignende diktatur

Fra : Chokmah

Dato : 22-06-02 09:37

On Sat, 22 Jun 2002 04:30:10 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>Hvis mine børn var frigjorte nok til at tjene det hundreddobbelte i timen
>ved at lade sig filme, mens jeg eller en anden skubbede et lidt bredt
>sygetermometer op

altså hvis jeg forstår dig korekt så ville du forstået sådan at du
mener det skriver -
rent faktisk føre en dildo analt op i din søn og lade det video filme!
har du gjort dig nogen forestillinger om hvor gamel dit barn skulle
ha /have været før det skulle begynde ?
3 mdr 6 år 10 år ??

jeg kan ikke læse af nogen af dine indlæg om du rent faktisk har gjort
det - men kun at du er sympatisk indstillet over for tanken - men hvis
du gjorde det
hvordan reagerede du selv bagefter imens og havd gjorde dit barn/børn?
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-02 16:18

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
> [...]
> rent faktisk føre en dildo analt op i din søn og lade det video filme!
> har du gjort dig nogen forestillinger om hvor gamel dit barn skulle

Tanken har aldrig strejfet mig, før jeg i internet-debat konstaterede, at
lidt Glistrupske havkat-i-hyttefadet udtalelser er tiltrængt

Dermed trækker jeg ikke på nogen måde i land - at loven skal blande sig
uden om alt andet end legemsbeskadligende, fysisk vold, står jeg ved.Uanset
alder. Ære og stolthed, skam, skyld, synd - rager ikke staten.

OG FOR BØRNENES SKYLD, skal man undlade at give forældre _falsk tryghed_ ved
at ævle om straf som løsning
- løsningen for de der ser problem i ringsmuskelbefamling er, at forældre
passer på deres børn (og ikke tror på pædagoger som værende bedre mennesker
end folk flest).

FOR BØRNENES SKYLD SKAL VI - stik modsat Michel Fouceaults
overvågnings-modvilje - indføre at MAN SKAL STÅ VED HVAD MAN HAR GJORT, og
hvis der er opstået mistanke mod en fyr vedr pædofili, så må han leve med at
det skrives på internettet, incl af retssystemet . Sådan åbenhed og
ærlighed - incl med usikkerhedsmarginer - vil forebygge overgreb langt bedre
end straf-straf-straf- mentaliteten.

"92 procent af landets lovgivning er overflødig - deriblandt
injurielovgivningen. Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig
til rovmorder, ville jeg ikke anlægge sag. Hvis man vil have en sag frem i
lyset, må man henvende sig til pressen, der både arbejder hurtigere og er
bedre egnet til at finde frem til sandheden end landets domstole, der ofte
er befolket af pæne ældre herrer uden kontakt med nutiden".

Glistrup

"I choose my fiends for their good looks, my acquaintances for their good
characters, and my enemies for their good intellects. A man cannot be too
careful in the choice of his enemies. Oscar Wilde
------------------

"Der er også jalousi i had: vi ønsker at have vor fjende for os
selv.Friedrich Nietzsche

"The life of the enemy. Whoever lives for the sake of combating an enemy,
has an interest in the enemy´s staying alive. Nietzsche

Fra : Chokmah

Dato : 22-06-02 17:26

On Sat, 22 Jun 2002 17:18:20 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
>
>Tanken har aldrig strejfet mig, før jeg i internet-debat konstaterede :

snip meget

men du svare ikke eksakt på mit sprøgsmål :
vil du som privat person faktisk føre en dildo analt op i din søn og
lade det video filme ???

ja eller nej ???

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-02 20:00

> men du svare ikke eksakt på mit sprøgsmål :
> vil du som privat person faktisk føre en dildo analt op i din søn og
> lade det video filme ???
>
> ja eller nej ???

Tomas O vil have entydigt ja-nej svar på om "piger ka li a sutte" og du har
også misforstået biblens "din tale skal være ja og nej kun"

Så JA

Og jeg vil også stikke min beskidte lommekniv i hans strube
- hvis han har slugt en hveps og halsen hæver og der ikke er professionel
hjælp at få, og alternativ til selvudført trakeotomi er kvælningsdød.

Jeg har nævnt, at der er mange modbydeligere job - underbetalte, trælse,
monotone - og hvis pornoskuespillerjob giver ham en bedre løn, og han ønsker
min hjælp til dildoindføring, så ville jeg da være et skarn og en ond
egoist, hvis jeg nægtede at hjælpe pga samfundets snerperi.

Så er det din tur - jeg er spændt på om du som Hr Svendsen blot siger "det
er klamt og så er alt sagt, og det at se dybere på sagen er upassende, og
når man har et synspunkt og har det godt med det, så skal man ikke pille ved
det".

Fra : Chokmah

Dato : 22-06-02 21:03

On Sat, 22 Jun 2002 20:59:36 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Så JA

GODT nå men det er så nemt at praller ud men en masse for at se
hvordan folk reagere - men reelt vedkende sig at det vil man gøre det
vil man leve med og efter osv - så er der jo vægt bag det !

så er det sat på plads du vil :
> [...]

>min hjælp til dildoindføring, så ville jeg da være et skarn og en ond
>egoist, hvis jeg nægtede at hjælpe pga samfundets snerperi.

jow men nu taler vi jo om børn i en forældre/barn relateret situasion
og der behøves poden på under 18 jo slet ikke at bryde sit hovede med
at forsørge sig selv - da det er forældrens pligt.
kan de så ikke klare det så står det offentlige til i Danmark !

hvorfor jeg ikke kan se hvorfor dit afkom skulle have nærings sorger ?
der skulle gøre det nødvendigt at oveveje :Der er mange modbydeligere
job - underbetalte, trælse ?

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-02 22:11

> GODT nå men det er så nemt at praller ud men en masse for at se
> hvordan folk reagere - men reelt vedkende sig at det vil man gøre det
> vil man leve med og efter osv - så er der jo vægt bag det !

Du får det til at lyde, som om jeg bare sender prøveballoner op, bare for at
provokere folk. Slet ikke. Jeg læser med åbent sind hvad dss-skribenter har
af meninger, og søger i samarbejde med min citatsamling at udtænke
formuleringer, der rummer tiltrængt supplerende sandhed.

"Hvad er sandhed? I religionen er det simpelthen den mening, der har
overlevet. I videnskaben er det den sidste sensation. I kunsten er det ens
seneste stemning.Oscar Wilde

> så er det sat på plads du vil :
> som privat person faktisk føre en dildo analt op i din søn !

På et hvilkensomhelst alderstrin kan jeg da forestille mig et scenarie hvor
det ville være etisk uangribeligt - men ikke noget sandsynligt.

> [...]
> at forsørge sig selv - da det er forældrens pligt.
> kan de så ikke klare det så står det offentlige til i Danmark !

Ligesom sex er et symbol, er penge et symbol. Ingen mangler penge i Dagens
Danmark, i alvorlig grad - ingen sulter - så alt er leg. Når jeg har pæset
mine børn til at søge at tage job af enhver art, og de har udført
oprydning, citatafskrivning, cementstøberi, bagning osv osv for akkordløn
når de har boet hos mig, så har målet være at lære dem glæden ved at opnå et
resultat, som glæder et medmenneske så meget, at det er betaling værd.

Og hvis jobbet havde været i den fuldt respektable kunstnerbranche som
pornoproduktion er, så ville det have min velsignelse og opbakning, hvis
barnet valgte det med åbne øjne, og jeg var tilstede som anstandsdame i
rummet ved siden af hvor optagelser skete..

Fra : Chokmah

Dato : 22-06-02 22:33

On Sat, 22 Jun 2002 23:11:11 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
>
>Du får det til at lyde, som om jeg bare sender prøveballoner op, bare for at
>provokere folk. Slet ikke.

jamen det har altid været mit indtryg at du skriver hvert eneste
indlæg med omtanke - men en gang i mellem bliver du bare grebet af
idden på en sådan måde at den bliver kørt ud i overdrev ; hvis du sel
ser på sætningen : jeg som far er villig til at føre en dildo analt op
i min egen søn !

så vil det for de fleste inkl. undertegnet være svært at konkludere
andet ind manden er binde gal !

men ikke dermed sagt at der ikke i andre samenhæng kan bidrages med
meningsfulde erfaringer holdninger og idder - men det er bare
umådeligt svært at løsrive sig samtidigt fra at det er en mand der kan
finde på at føre en dildo analt op i sit eget barn , lade det video
filme og sælge ?
og det er og bliver din nemisis at du ikke kan lade være med at
springe relæet inden i folk og for dem til at sige den mand kan ikke
birdrage med noget som *jeg* har lyst til at se igen under nogen
form !

> Jeg læser med åbent sind hvad dss-skribenter har
>af meninger, og søger i samarbejde med min citatsamling at udtænke
>formuleringer, der rummer tiltrængt supplerende sandhed.

jamen skide være med de citater - hvis bare du holder dem i bunde af
indlæget - fordi de fleste stopper med at læse der og det ville jo så
være synd og skam hvis du havde skrevet noget meningsfuldt i mellem.

>"Hvad er sandhed?

en unik reflektion af betragterenes bevisthed !

>På et hvilkensomhelst alderstrin kan jeg da forestille mig et scenarie hvor
>det ville være etisk uangribeligt - men ikke noget sandsynligt.

kan du berige med et eksempel ?

> [...]
>resultat, som glæder et medmenneske så meget, at det er betaling værd.

jamen det er der well ikke noget i vejen med - men der er well ikke
nogen legitim grund til at sætte en på under 8-10 år i arbejde ?

> [...]
>barnet valgte det med åbne øjne, og jeg var tilstede som anstandsdame i
>rummet ved siden af hvor optagelser skete..

Øhh ja ....nu for børn jo mange *fixe* idder og det vil unægteligt
være en .... af de mere sjældne - men barnløs som jeg nu er - er det
dog mit bedste skøn at man som forælder/værge ivaretager barnest tarv
under opvægsten også på en sådan måde at derres valg ikke sener i
livet skal give dem problemer... der kan man måske vælge at kalde mig
reaktionær og jeg vil leve med det.
men børn og pronografi er 2 ting der skal holdes adskildte.
nu tænker jeg selvføligt ikke helt stramt - så det inkludere
standbilleder osv.
men der hvor der ...er tale om en reel seksuel rellation der gengives
i billed form af umyndig person.

jeg har dog fuld forståelse for hvis et barn ønsker og har seksuel
rellation - med en der er fysisk udviklet på samme trin som det
pågældene barn.

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-02 23:13

> [...]
> i min egen søn !
>
> så vil det for de fleste inkl. undertegnet være svært at konkludere

At man skulle have behov for bæltefixering, fordi man har abstraktionsevne
og hang til at forestille sig usandsynlige scenarier, ka jeg ikke se.

> [...]
> springe relæet inden i folk og for dem til at sige den mand kan ikke
> birdrage med noget som *jeg* har lyst til at se igen under nogen

Er faren ikke snarere,. at relæerne ruster fast, hvis de ikke pirkes til ,
nu og da?

Hvis noget får folk til at plonke mig, så er det nok at mine grundholdninger
om frihed er dem for extreme - ikke at jeg vælger anstødelige eksempler, som
jo bare giver dem et dejligt alibi for at se mig som en klovn.

> kan du berige med et eksempel ?

Har jeg ikke givet rigelig med eksemplere og forbehold? - at ungen selv vil,
at der fotomanipuleres så ungen ikke kan genkendes, at jeg er i standby ved
siden af osv osv

> jeg har dog fuld forståelse for hvis et barn ønsker og har seksuel
> rellation - med en der er fysisk udviklet på samme trin som det
> pågældene barn.

Det der pis med "lige børn leger bedst" er slavemoral og vanetænkning. Jeg
har fuld tillid til at hvis en 3 årig helst gider en 9 årig, og den 9 årige
keder sig og gider nedlade sig til at lege med denne baby, så DEM OM DET

Fra : Sott

Dato : 22-06-02 22:32

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> af meninger, og søger i samarbejde med min citatsamling at udtænke

Siden hvornår har en citatsamling været i stand til at tænke?

/Søs
FUT: dk.snak.vittigheder

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-02 22:53

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message

> Siden hvornår har en citatsamling været i stand til at tænke?

Om citater=aforismer=strøtanker skrev Poul Martin Møller
(Ham med sangen "Grøn er vårens hæk, )

"At læse strøtanker er surrogat for samtale"

Men du skal have tak , kære Søs, for at du er over mig, når mit sprog er
lidt klumpedumpet.

Fra : Tomas O.

Dato : 22-06-02 12:20

Bo Warming skrev:

SNIP
> Især undres jeg, når du nævner mit tankespind i sammenhæng
> med kvote, og i samme indlæg ikke tager afstand imod censuren
> mod Steen Johansen

Steen gik over stregen for anstændighed i den sag og det har intet
med censur at gøre. han sårede mig temmelig meget dengang og det
fortalte jeg hans udbyder.

Hans ubyder tog det meget alvorligt og derfor fik Steen i sin tid
et brev med en tro og love erklæring han underskrev for at beholde
sin opkobling. Steen og jeg er i dag venner. Måske overreagerede
jeg i sin tid men det synes udbyderen tilsyneladende ikke. Så hold
din moralprædiken ude af det her.

Tomas
FUT dk.snak.snik

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 08:00

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-02 08:00

"Christian Bech" <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote in message

> Til hans forsvar skal siges at der ikke var tale om incestuøs homosex,
> men derimod om interesse i en steddatter og førende kulturpersonligheder
> har vist os at der ikke er noget galt i det. Tænk blot på på Woody Allen
> der er en af vore mest visionære folkelige humorister og nu også er
> gentænker af familierelationer.

Woody Allen giftede sig med en voksen, intelligent koreanerpige, som
tilfældigvis var blevet adopteret af Mie Farrow og Andre Previn et par
årtier før. Og fordi Woody havde haft et medie-facade-ægteskab med fru
Farrow, havde han lært den unge smukke skævøjede at kende, og det er mig
ubegribeligt at nogen ku ha ondt af hans ny påfund for at komme i
Billedblad-pressen (og måske sympati - det ved ingen).
Hvis der i Steen Johansen sagen var tale om en mindreårig steddatter, så er
det moderen der er hovedansvarlig for de unges velfærd - og hvis hun er en
dårlig mor, så datteren søger sympati hos stedfar, så må hun stå ved sin
misrøgt, og alle bør have lov at skrive om det på nettet, og hun kan jo bare
modsige, hvis hun har rent mel i posten.
Hvis stedfar har misbrugt privilliggeret position - og hvem af os har ikke
mødt vore kærester ved at være priviligerede ved at have vor gang på samme
institution, hjem, diskotek, kollegie som kæresten - hvad så?.
Hvis man stjæler bolsjer fra børn - incl slikker på deres karameller - kan
det blive en politisag. Blev det det? Hvem har lidt overlast?

> Det var naturligvis kort og kynisk proces. Den falske og feje netbetjent
> sladrede til sine udbydercensurvenner i dk.admin.netikette og
> broderskabet holdt naturligvis sammen og gik efter den lille mand pga.
> villet politisk korrekthed, da netbetjenten ej var folkedansk.

At udbyder ikke advarer Steen Johansen, og ikke som "blåøjede, naive
ChokmahBo" *G* formoder

"erindrer om kundebetingelser mange gange først",

er skandaløst
- jeg mangler dog detaljer om, hvordan skandalen blev bragt i orden igen
(og en bekræftelse fra Steen om, at Christian Bech har ret i "nul
advarsel")..

Danskheds-graden af netbetjenten kan næppe være krumtappen i denne sag
Udbyders generelle politik er nok det sted, hvor systemet har lig i lasten
og tidsindstillede bomber. Som måske er blevet desarmeret efter at TDC blev
trukket i Landsretten.

Det er sku synd for nutidens og fremtidens steddøtre, hvis de ikke får
venlighed i deres omgangskreds, fordi rygter derom kan føre til
tungeafskæringer på internettet.
(og HVIS steddøtrene i hjemmet møder ulækre manipulatorer, der misbruger en
betroet position overfor meget små ubeskyttede børn, så er den _eneste
legitime løsning_
et objektivt retfærdigt indgreb - helst også her med en advarsel først -
fra vort retssystem.
Fx en bøde. Ikke konfiskation af computer eller net-adgang, som jo rammer
nogle hårdt og andre slet ikke.

Det er en uhyggelig tanke, at internetudbydere, der har fået et monopol af
staten, ALTSÅ ER I EN BETROET POSITION VEDR :NOGET _DEMOKRATISK VIGTIGT_
misbruger deres privilegie til at lege selvbestaltede
sædeligheds&sladder-betjente og straffe folk, der bruger deres ytringsfrihed
til at videregive rygter -
Om de rygter er sande eller usande, er en bagattelsag,
Folk kan jo svare og modsige.Findes der noget mere ondskabsfuldt på denne
jord end censur (og mord)???

Alle på dss bør kunne stå sammen om at hylde Steen Johansen som en Dreifus ,
der er reddet hjem fra Djævleøen (også hvis han sidenhen er blevet
manipuleret til at skamme sig over et ungdommeligt kådt drilleri, eller hvad
det nu er, der påstås).

Mht hvordan Woody kom i bukserne på koreaneren, så har jeg set hans film,
hvoraf det antydes at han inviterede hende i biffen til intellektuelle
film - hvorfor gjorde adoptivmoderen ikke bare det samme, når hun indså at
hendes halvhjertede Billedblads-kærlighed til sin datter ikke kunne klare
konkurrencen?
Min frække far havde lært på DTU-slyngelstuen et slogan, som han drillede
min mor med - det hed "Daglig omgang er farligere end skønhed" og da min mor
havde et mindreværdskompleks pga af klumphånd og hadede sin søster for at
være lidt smukkere end hun, så blev min mor altid pissesur over at blive
mindet om, at hun og far havde haft en meget lang forlovelsesperiode, hvor
det var psyken min far var blevet mest forelsket i.
"Daglig omgang er farligere end skønhed" forklarer en masse af de
forførelser, som ensomme stedbørn har held til vedr deres delvis uskyldige
stedfædre og stedmødre.
Det mener Michel Foucault, jeg og mange andre, men medierne fortier denne
sandhed, for den passer ikke ind i den dømmesyge, der skaber kioskbaskere.

Hilsen Bo Warming telefon 35861000

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-06-02 09:47

Hej Steen

> Jeg må tage min hat af, for gruppen i er bare gode og sociale

Jep.

> at BW er blevet en af jeg og deltager i jeres udmærkede netværk
> er jeg måde forbavset og meget glad for. I er bare gode

BW er blevet en del af jer, hmm ... det er selvfølgelig godt,
når han tager del i debatten, men BW er vist sin egen.

> Når sommeren er forbi kommer jeg til en af jeres sammenkomster

Helsejt.

> og giver en omgang, måske et par stykker så også Tomas kommer med på
vognen

Jow, næste gang er den 20. juni.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-06-02 13:49

Fri, 21 Jun 2002 10:46:51 +0200, skrev "Mark Thomas Gazel"
<mark@fjerndettegazel.dk>:

>Jow, næste gang er den 20. juni.

Så er der jo god tid, eftersom den næste 20. juni er om 364 dage.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-06-02 18:15

Hej Knud

> Så er der jo god tid, eftersom den næste 20. juni er om 364 dage.

Verdammt! 20. *juli* skulle det være. Hos Mic-drengen.