45 cylle til hot50
Fra : occisor

Dato : 20-06-02 20:23

hey... så er jeg her igen med spørgsmål om en 45 cylle til hot50..:) jeg
har fundet en på www.scooter-dele.dk (kan desværre ikke linke direkte
til cylle'n:(
er den noget værd tror i? jeg har set det der italy racing flere steder
før... så jeg tænkte at det måske var rimelig godt.

Håber der er nogen der svarer =)

PS: hvis ikke i mener den er god.. vil i så ikke godt stikke mig et link
til en der er? PLEASE!!

På forhånd THX

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 20-06-02 21:34

"occisor" <math.niel@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber der er nogen der svarer =)
>
> PS: hvis ikke i mener den er god.. vil i så ikke godt stikke mig et link

Ja.. Jeg ville ihvertfald invistere i sådan en. Jeg købte min hos thansen og
den har været udmærket. Thansen er jo ikke ligefrem dem der har det bedste
af det bedste vel?