Hjælp!!! Punktering FZ50
Fra : MB

Dato : 20-06-02 18:23

Hej

Min FZ50 er punkteret på baghjulet, og jeg kan ikke få det af (dækket). Det
er det dæk som passer til FZ50 (3,00-12) og det sidder rigtig godt fast. Er
der nogen der kan give mig nogle tips til hvordan man nemmest for bagdækket
af???

Mvh. Martin

Fra : PHK

Dato : 20-06-02 18:48

"MB" <mbanasik@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Er
> der nogen der kan give mig nogle tips til hvordan man nemmest for

Jeg plejer at anbringe hjulet mellem et par stykker træ og så stå og hoppe
lidt på dækket med træsko på. Det har altid fået dækket af, selv om det godt
kan tage en 10 minutter, hvis dækket har siddet på i lang tid. Så er
spørgsmålet om du er tung nok :)

Alternativt kan du køre ned til det lokale dækcenter med hjulet.

--
_
|_|