Fratagelse af kørekortet på 45??
Fra : SteF

Dato : 20-06-02 16:56

Hey.

er der nogen der kender mogen eller HAR fået taget kortet eller fået bøde
for at have tunet sin 45 eller kørt forstærkt bare fordi at plomberingerne
er fjernet??

Kører selv på en Gilera Runner med et fine 70CC på( Dog orginal udstødning)
Og den render ca 85 uden problemer.

Er blevet stoppet et par gange inden den blev tunet men fik bare besked på
at "skulle give mindre gas"
Ganske venlig betjent iøvrigt.

Mvh SteF

Fra : N/A

Dato : 20-06-02 22:20

Fra : Smoothy6

Dato : 20-06-02 22:20

> Det er mange af betjentene sq......tro det eller ej * Hilsen til Næstved
> politi/ Glostrup & den vandrene færdsels-orden )

Jeg kan så lige komme med en lille kommentar om de panere der er i
Kalundborg...

kørte 56km/t og de tog lortet uden at blinke med øjnene og jeg har haft
knallerten i 7 dage... det var ude hvor bilerne ikke længere kører 50 som de
skal inde i byen, der hvor der var razzia måtte de køre 80... så det var
ikke inercity....

DET ER BARE SUR R**

Fra : "H;P

Dato : 20-06-02 22:28

Hejsa´

"Smoothy6" spyttede en sætning ud

> [...]
de
> skal inde i byen, der hvor der var razzia måtte de køre 80... så det var

OK, så er der vist et par uniformer der ikke lige havde det bedste humør
med sig.....stinker "numse" (Læs: formel udtalelse )

Hilsen

H ; P <Man kan være heldig & slippe....lad høre.......Gider ikk´høre
mere "Bitcher´ ri" om du er snuppet, du kender loven ellers er du for
********** & en helt masse andet !>

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk el. http://falken.vikingdk.net
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310

Fra : Jørn Becker

Dato : 03-07-02 13:31

On Thu, 20 Jun 2002 23:20:13 +0200, "Smoothy6" <Kik-ind@tdcadsl.dk>
wrote:
>kørte 56km/t og de tog lortet uden at blinke med øjnene og jeg har haft
>knallerten i 7 dage...

Var det en 45 knallert?
Var det kortet de tog?

..j

Fra : Smoothy6

Dato : 08-07-02 08:37

"Jørn Becker" <jorn.becker@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Var det en 45 knallert?
> Var det kortet de tog?

Nej det var en Yamaha fs-1 4g model DX, '78 (for at være helt korrekt)

Nej det var sku knallerten...

Fra : Brian/Hekto

Dato : 21-06-02 09:03

> Hold din hastighed i byen, og lad være med at lege _Brian_, selvom man gerne
> vil køre træk.....!......man kan altid _mødes_ senere på et mere´ gunstigt
> tidspunkt.
> Kør´ efter reglerne så er du _næsten_ homefree *der tages forbehold for
> random razziaer*

- Må 'vi' bé om kammertonen!!!!

--
MVH