scrolling i de forskellige browsere... *su~
Fra : Nynne

Dato : 20-06-02 13:52

Hej!

Jeg sidder her og fedter med at få scoll til at virke på mit site, på min.
IE 5/NC6 på PC'ere, og IE5 - 5.2 på Mac.....og gerne også i Opera.

sitet ses på http://212.242.51.8/Nynnedefault.html

Jeg har lagt styles på scrollbaren, og lige nu kører jeg teksten i en
iFrame - hvilket virker på Mac IE 5.2, men ikke i NC 6. Jeg havde en div på
før med en scroll på ved overflow - dette virkede så i NC men ikke på
Mac.....

Det her er til at brække sig over... Jeg er ikke scripter/programmør, så jeg
kan ikke lige sætte mig og validere med javascript på, hvad det er for en
browser...osv.

Hvad gør I Andre derude???

Mvh Nynne
nynne@nynnense.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-02 20:23

Thu, 20 Jun 2002 14:52:24 +0200, skrev "Nynne"
<nynne@nynnesen.dk>:

>sitet ses på http://212.242.51.8/Nynnedefault.html

side findes ikke.

Fra : scn

Dato : 20-06-02 21:30

> side findes ikke.

hvis du putter en "/" ind det rigtige sted gør den :)
http://212.242.51.8/Nynne/default.html

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 20-06-02 22:20

On Thu, 20 Jun 2002 14:52:24 +0200, "Nynne" <nynne@nynnesen.dk> wrote:

>Hvad gør I Andre derude???

Ved det ikke, men jeg kan fortælle at det ikke virker ordenligt i Opera.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/