Link til underside
Fra : Informationskontoret

Dato : 20-06-02 09:40

Hej..
Jeg har en hjemmeside med en masse undersider. Ca. 200 stk.

Kunne det være muligt at lavet et eller andet smart så når man skrev:
www.xxx.dk/4342
så hoppede den over på den underside.
Jeg vil helst ikke have alt for rodet i min root på hjemmesiden og derfor
opretter jeg ikke 200 mapper med en index fil i hver...

Nogle der kan hjælpe mig med det lille problem??

På forhånd tak..
Per S. Nielsen

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 20-06-02 12:35

"Informationskontoret" <ikt-lfrs@hjv.dk> wrote in news:3d11947a$0$27623
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
derfor
> opretter jeg ikke 200 mapper med en index fil i hver...
>
> Nogle der kan hjælpe mig med det lille problem??

Ja, hvis dine sider hedder 4342.asp eller 4342.html så er det en smal
sag...

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt