pronews problemer
Fra : Erik Steen Jakobsen

Dato : 11-02-01 19:46

Jeg har iøjeblikket store problemer med pronews/injoy.

Normalt (dvs indtil ca 4 dage siden) er alt gået godt.
Så skulle jeg lige installere og geninstallere vac++ 4
Det kunne ikke lade sig gøre med et matrox i maskinen
Men samtidig gik pronews sig en tur ????
Nu kan jeg kun være online i 4 minutte ved cybercity
så klapper fælden ... kan ikke finde dns-indgang.
Jeg har prøvet at opdatere tcpip (4.1) osv
intet funker ..
Findes der brugbare new clienter til os2 eller skal jeg
fortsætte med forte og windows nt ???