P piller
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-02 11:43

Hvor meget koster p-piller?

Bare rolig, det er ikke til mig selv

--
Mvh Bjørn

Fra : Helle Nielsen

Dato : 19-06-02 12:09

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> wrote in message
> Hvor meget koster p-piller?
>
> Bare rolig, det er ikke til mig selv
>
> --
> Mvh Bjørn
-----
Hejsa.

Når jeg køber p-piller er der til 3 måneder/perioder i og jeg giver omkring
185 kr for dem - dvs lige over 50 kr om måneden - det synes jeg egentlig er
en okay pris. Mit mærke er Meloden men jeg tror det er meget forskelligt
efter hvad mærke det er.

VH Helle

Fra : Anita

Dato : 19-06-02 14:47

> Mit mærke er Meloden men jeg tror det er meget forskelligt
> efter hvad mærke det er.

Ja netop. Jeg får "econ mite" og betaler kun ca. 100 kr. for tre måneders
forbrug. Det er det billigste jeg har hørt om. Man kan bede lægen om at få
nogle der ikke er alt for dyre, hvis man ikke skal have et bestemt mærke.

Venligst Anita

Fra : MileaMillz

Dato : 20-06-02 07:53

> [...]
er
> en okay pris. Mit mærke er Meloden men jeg tror det er meget forskelligt

Hej Helle

Jeg tager også Meloden, men jeg giver 153 kr for 3 mdr!!!

Enig, alt efter mærke, er der forskellig pris

Mvh. Milea

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-02 08:54

"MileaMillz" <MileaMillz@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> omkring
> er

> Hej Helle
>
> Jeg tager også Meloden, men jeg giver 153 kr for 3 mdr!!!
>
> Enig, alt efter mærke, er der forskellig pris

Hmmm... Hvad er forskellen på de forskellige pillemærker? - Bortset fra
prisen selvfølgelig :)
Pillerne har vel kun det ene formål?

--
Mvh Bjørn
- tidligere skabslæser i dss

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-06-02 09:01

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> writes:

> Hmmm... Hvad er forskellen på de forskellige pillemærker? - Bortset fra
> prisen selvfølgelig :)

Der er meget forskel på hvilke hormoner de forskellige piller
indeholder. Nogle pillemærker varierer indholdet over en måned. Da
nogle hormoner er dyrere at fremstille er der naturligvis også forskel
på prisen på pillerne. Selv tager jeg Yasmin, som koster lidt over 200
kroner for 3 måneder, og jeg mener at de er alle pengene værd.

> Pillerne har vel kun det ene formål?

Pillerne har et hovedformål, men af og til gives de også for andre
ting. Yasmin gives for kortere menstruationer, mange gives for mindre
smerte, nogle gives for at afhjælpe en del acne og der er sikkert
andre ting jeg ikke har tænkt over.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-02 11:30

> [...]
> ting. Yasmin gives for kortere menstruationer, mange gives for mindre
> smerte, nogle gives for at afhjælpe en del acne og der er sikkert

Noget specielt, der kan anbefales til en "nybegynder"?

> Mvh Trine
> --

> http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Nej, tak :) Jeg har 2 steder

--
Mvh Bjørn

Fra : Max[8723]

Dato : 24-06-02 06:49

> Noget specielt, der kan anbefales til en "nybegynder"?

Hej Bjørn

Jeg forstår godt din fortvivelse, jeg har selv været igennem det

Min kæreste tar nogle der hedder Nova(et eller andet i den stil, de koster
~125kr for 3 måneder...de skulle være meget milde mod kroppen og gode til
nybegyndere...det var i hvert fald det min kæreste startede på...og der har
ikke været nogle problemer...altså ud over at man kan dyrke det sjove når
man vil

Og til sidst vil jeg sige at p-piller er pengene værd, i hvert fald hvis
pigen ikke får det skidt af dem...

/Max

Fra : Jeannette

Dato : 24-06-02 10:04

"Bjørn" skrev
> Noget specielt, der kan anbefales til en "nybegynder"?

Næ, hvad mærke det skal være, synes jeg faktisk du skal lade lægen stå for.
Han/hun har trods alt mest forstand på den slags.
Men foreslå hende, at hun holder sig fra minipiller. De skal tages meget
præcise og det går derfor nemmere galt med dem.

Jeannette

Fra : Sanne Bülow

Dato : 01-07-02 01:52

Bjørn <admin[at]norgaardsweb.dk> scribbled:

> Hmmm... Hvad er forskellen på de forskellige pillemærker? - Bortset
> fra prisen selvfølgelig :)
> Pillerne har vel kun det ene formål?

Jeg har skiftet mærke et par gange, der er nogen mærker som simpelthen har
påvirket mit humør i meget negativ retning, så der kan *åbenbart* også være
forskellige bivirkninger alt efter mærke

--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;