PowerPoint uden PowerPoint ??
Fra : Pepsi

Dato : 19-06-02 12:08

Hej Gruppe.

I Flash og Director kan man lave en såkaldt "projektor",
sådan at man kan fremvise sin film på en maskine uden
ovenstående software.

Kan man noget lign. i PowerPoint 2000 / XP sådan at man
kan vise en præsentation på en maskine uden office f.eks. ??

~Pepsi

Fra : Claus Henriksen

Dato : 19-06-02 13:00

On Wed, 19 Jun 2002 13:07:43 +0200, "Pepsi" <REMOVEpepsi@jubiipost.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kan man noget lign. i PowerPoint 2000 / XP sådan at man
>kan vise en præsentation på en maskine uden office f.eks. ??

Ja, Lav præsentationen og vælg Filer - Rejsepræsentation.

Claus Henriksen

Fra : Pepsi

Dato : 21-06-02 07:05

> Ja, Lav præsentationen og vælg Filer - Rejsepræsentation.
>
> Claus Henriksen

Er det KUN i PowerPoint XP ?

Jeg har den Engelske 2000, og syntes ikke
rigtigt at jeg kan finde noget lign. under "File"

~Pepsi

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-06-02 07:21

"Pepsi" <REMOVEpepsi@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Er det KUN i PowerPoint XP ?
>
> Jeg har den Engelske 2000, og syntes ikke
> rigtigt at jeg kan finde noget lign. under "File"

Jeg kan ikke huske hvad rejsepræsentatiobnhedder på engelsk, men måske har
du ikke installeret funktionen. Prøv at søge efter Ppview32.exe i
Stifinderen. Det er programmet til fremviseren.

Jan

Fra : Claus Henriksen

Dato : 22-06-02 09:32

On Fri, 21 Jun 2002 08:04:57 +0200, "Pepsi" <REMOVEpepsi@jubiipost.dk>
wrote:

>Er det KUN i PowerPoint XP ?
>
>Jeg har den Engelske 2000, og syntes ikke
>rigtigt at jeg kan finde noget lign. under "File"
>
>~Pepsi

På UK ligger det under File - Pack and Go

Pack and Go er et seperat underpunkt i PowerPoint installationen, men
installeres som default første gang PaG køres:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q322107

Claus Henriksen