web side med tilmelding
Fra : Karsten Kristensen

Dato : 11-02-01 18:35

jeg stå og skal lave en hjemmeside hvor folk kan bestiller en tid til et
service besøg hvordan gør jeg det og hvilket programmer skal jeg brug til
det
kusk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-02-01 18:58

"Karsten Kristensen" <vvs@email.dk> skrev
> jeg stå og skal lave en hjemmeside hvor folk kan bestiller en tid til et
> service besøg hvordan gør jeg det og hvilket programmer skal jeg brug til
> det

Du skal jo have gemt dataene på serveren.. og derfor bliver du nødt til at
bruge et sprog der eksekveres på serveren. Der findes et par forskellige men
dem der er nemmest at gå til er nok ASP og PHP. De har begge let adgang til
databaser og så kan du gemme information i en sådan.

For mere specifik info om hvordan du kommer igang så tjek hvad du har adgang
til på evt. server og spørg i enten:

eller

--
Jakob Andersen
"Den eneste måde at lære HTML, er at prøve sig frem -

Fra : N/A

Dato : 11-02-01 21:52

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-02-01 21:52

"Lars Rindsig" <lrin@foo.bar> wrote
> Er det nødvendigt? Er det ikke nok, at bugeren får en mail-formular,
hvorhan
> kan afkrydse hvornårn han vil have servicebesøg (hvad det så end består
i)?

Jeg læste nok ikke lige godt nok, men hvad sker der så hvis to brugere
bestiller samme tid og det bare er mail.

Men kan lave det bare med simpelt Formmail men jeg vil nu stadig anbefale
det andet da man så kan give brugeren besked med det samme om tiden er
optaget.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på