WoL
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 19-06-02 11:43

Hej NG

Jeg har lidt problemer med WoL. Jeg kan ikke få min computer til at vågne
når jeg sender en Magic Packed til den. Der er link i netkortet når
maskinen er slukket og WoL kablet fra netkortet til M/B er sat i. BIOS'en
er instillet til WoL

Er der noget i mit netudstyr som kan forhindre at min Magic Packed ikke
kommer frem?

--
Ole

"I've not failed,I just found 10.000 ways that doesn't work" - Thomas A.
Edison

Fra : N/A

Dato : 19-06-02 13:16

Fra : N/A

Dato : 19-06-02 13:16

Fra : N/A

Dato : 19-06-02 13:16

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 19-06-02 13:16

> Der har jeg oplevet samme problem.
> Har du hentet seneste drivere fra http://support.3com.com ?

Ja, og de er installeret. No luck

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-06-02 13:21

On Wed, 19 Jun 2002 12:15:39 +0000 (UTC), Ole Jakobsen
<olj@jyde.dk_X_> wrote:

>Ja, og de er installeret. No luck

Ved du med sikkerhed at det program eller script du sender pakken med
fungerer?

Jeg har set en del der ikke ville fungere hos mig.

I dag bruger jeg et Perl-script der virker.
--
Per K. Nielsen

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 19-06-02 13:39

> Ved du med sikkerhed at det program eller script du sender pakken med
> fungerer?

Det program jeg bruger virker på en gammel installation vi har, så jeg går
ud fra at det virker. Det hedder magic.exe. Jeg har også brugt AMD's men
det samme resultat.

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-06-02 14:15

On Wed, 19 Jun 2002 12:38:58 +0000 (UTC), Ole Jakobsen
<olj@jyde.dk_X_> wrote:

>Det program jeg bruger virker på en gammel installation vi har, så jeg går
>ud fra at det virker. Det hedder magic.exe. Jeg har også brugt AMD's men
>det samme resultat.

Så r jeg ved løbe tør for erfaring.

Hvis du vil udelukke andet udstyr kan du overveje at give maskinen (og
en anden) faste IP-adresser, og koble dem sammen med et krydskabel.

Hvis du ikke får det til at virke der, tvivler jeg på du får det til
at virke.
--
Per K. Nielsen