Overvågning ved Win2K
Fra : Kim Monberg

Dato : 19-06-02 10:33

Hejsa alle..

Jeg sidder og roder lidt med overvågning.

I Standard installation af Win2K har jeg fundet en ydeevne funktion, som kan
overvåge ydeevnen for de forskellige ting.

Så kommer den store ?

Hvis jeg skal overvåge andre computere, skal disse computere så have Win2K
installeret, eller benytter dette program sig af nogle standard ting, som
også Win98SE har indbygget?

Jeg er klar over det med netværkinstallation, og LAN osv.

Eller er der andre der ved hvordan man kan lave en ordentlig overvågning af
andre computere over windows platforme, måske der findes et program der kan
gøre det..

Hvis ikke, er jeg ved at lære noget C++, og det kunne vel være rimeligt godt
at have den slags program, eventuelt en klient på hver maskine, der laver en
logfil, og så et program, der kan udnytte logfilen?

--
Mvh:
Monberg PC Trading